bij het afspelen van you tube op mijn tv LG UF 850 V 55 inch ,heb ik bijna altijd te maken dat er na de reclame laden komt te staan en niet meer verder loopt , mijn internet snel ,ook stabiel , heb Lg gebeld weten geen oplossing TV op nieuw ge installeert ,heeft ook niet geholpen
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hallo en welkom @gert680,
Zo te lezen gaat het om de YouTube-app op de LG 55UF850V zelf. Toevallig al de tv voorzien van de meest recente software (uit mijn hoofd via Instellingen > Algemeen > Over de TV > Controleer op updates), en gekeken of de YouTube-app een update nodig heeft? Welke webOS-versie staat er op de tv: 2, 3, 4?
Hallo Alex,
bedankt voor jou reactie, de tv update staat op automatisch, update en heb het zo net ook even gecontroleerd, er zijn geen update,s word er gemeld, web Os is versie 2.2.3-2150,
hier onder zie je de you tube versie ,
Dag Gert,
Bedankt voor de info! Zo te zien is de tv zo up-to-date als mogelijk. Ik zie in de YouTube-versie de datum 2021-11-22, oftewel 22 november 2021, staan. Speelt het probleem ook sinds die datum? Dan vermoed ik toch dat de YouTube-app is geüpdatet op die dag en daar problemen mee zijn. Dan lijkt me het probleem toch in de app te zitten en is LG daarvoor verantwoordelijk..
Hoi Alex,
ik zal weer contact zoeken met LG , hopelijk kunnen ze me verder helpen met dit probleem ,
bedankt voor je hulp ,
Gert
Goedemorgen @gert680
Wil je de uitkomst van je contact met LG in dit topic delen? Wellicht kunnen we zo samen andere klanten helpen die het zelfde probleem ervaren.
Sharing is caring 🙂
Heb in middels contact gehad Met LG, zij kunnen niets doen want het ligt niet aan de tv,zeggen ze, ze verwijzen mij door naar de hulp support van Google , heb wel een telefoon nummer gekregen maar die verwijst door naar de web site van google ,
uit eindelijk een link gevonden van google dat ze mij terug zouden bellen ,maar helaas naar het verzenden krijg ik de melding dat dit niet werkt ,,
@gert680, hoe is het nog afgelopen met de support van Google? Is het nog gelukt en werkt de app weer naar behoren?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.