1
Vraag
2
Reageer en help mee
beyazsir

Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

wat moet ik doen als ik meer dan 3 mediaboxen nodig heb

Ik heb een grote woning met 5 kamers nu heb ik gehoord dat ik maximaal 3 tv ontvangers kan bestellen. Als dit klopt ga ik toch voor de kpn optie weliswaar minderzer zenders voor 17,50 maar er zit niks anders op als er een beperking geldt van maximaal 3 ontvangers. En ik wil geen 5 nieuwe tv's kopen of twee nieuwe tvs kopen.

24 Reacties 24
RoWi.

Level 20
  • 18189Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Je hebt dan een KVK inschrijving nodig en je zal als ik het goed lees ook zakelijk internet afmoeten nemen, ik vraag me af of dat de kosten waard is, en is er echt op elke kamer wel een ontvanger nodig?

https://www.ziggo.nl/zakelijk/televisie

 

De eerder genoemde mogelijkheden zijn een stuk voordeliger. Zoals kijken op een laptop via www.ziggogo.tv

 

 

Martinus Brusse

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Als je een Ziggo-abonnement voor internet-en-tv afsluit, dat is het naar mijn mening relatief eenvoudig om zelfs in een grote woning in alle kamers wi-fi te hebben? 

Zo lang je maar wi-fi hebt kun je alle tv's voorzien van een Chromecast.

Je hebt dan alleen een hdmi-aansluiting op je tv nodig, stroom en wi-fi.

Dan kun je op alle kamers als kijken wat je ook met een Ziggo-ontvanger kunt bekijken.

Heb je niet overal wi-fi-dekking, dan heeft Ziggo daar ook wel oplossingen voor. 

 

Als voorbeeld: ik heb ook de woonkamer een Next-box (ontvanger) en in de slaapkamer een tv met een Chromecast.

Als het mooi weer is, zet ik een tv buiten met een Chromecast.

Werkt perfect!

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21928Likes

@beyazsir Even van het begin af aan.

Iedere TV die een DVB-C tuner heeft, noem het een ingebouwd kastje, kan aangesloten worden op een coax kabel en kan de ongeveer 50 vrije zenders ontvangen.

 

De grote vraag is dus:

Hebben de TV's die je hebt dus een DVB-C tuner, dan hoef je ze alleen maar aan een coax kabel aan te sluiten.

 

Het is dan wel van belang dat je een coax versterker hebt, anders het je geen signaal genoeg op alle TV's.

 

Versterker tegen kostprijs: Coax signaalversterker | Ziggo

 

Meer aansluitmaterialen tegen kostprijs: Ziggo Randapparatuur | Ziggo

Template

Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

Als je alleen de basis zenders hebt kan je bij Ziggo onbeperkt deze aansluiten. Heb je uitgebreide pakketten dan kan dit op maximaal 5 tv's. De rest kan alsnog onbeperkt.

Heeft de tv ingebouwd DVB-C dan kan je gewoon op de tv digitale Ziggo kanalen ontvangen. De tv hoeft hiervoor niet nieuw te zijn, deze moet alleen niet zo oud zijn dat deze geen DVB-C ontvanger heeft.

Anderzijds 2e hands DVB-C decoders kopen die Mpeg4 ondersteunen.

Waarschijnlijk heb je wel een versterker nodig

 

Een schotel is geen oplossing, je moet dan bij Canal digitaal per tv een abonnement nemen en dat is duurder dan Ziggo 

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Hallo @beyazsir Welkom op de Ziggo Community!

Ik zie dat veel mensen je al van antwoord voorzien hebben.
Is het met bovenstaande antwoorden gelukt en kun je inmiddels in alle 5 kamers TV kijken of heb je hier nog vragen over? 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic