Vraag
Reacties
Oplossing
jbastals
Level 2

wachttijd na inschakelen mediabox

Heb sinds een paar maanden een nieuwe Mediabox, een Humax 5300C. Na inschakeling duurt het een kleine 50 seconden, voordat er beeld en geluid verschijnt op mijn tv. Dit is niet normaal. Maar in de gebruikershandleiding lees ik hier niets over. Wat is er verkeerd resp. wat doe ik verkeerd?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

De IRHD-5300C is niet bepaald een nieuw type, ik ontving deze al in 2014 na overstap van UPC naar Ziggo bij een verhuizing. Bij mij duurde het opstarten destijds ook zo lang.

Naar alle waarschijnlijkheid is de instelling Menu → Instellingen → Systeem → Energiebeheer → 'Energiebesparing in stand-by' de oorzaak, schakel deze instelling uit.

Bekijk in context

5 Reacties 5
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

De IRHD-5300C is niet bepaald een nieuw type, ik ontving deze al in 2014 na overstap van UPC naar Ziggo bij een verhuizing. Bij mij duurde het opstarten destijds ook zo lang.

Naar alle waarschijnlijkheid is de instelling Menu → Instellingen → Systeem → Energiebeheer → 'Energiebesparing in stand-by' de oorzaak, schakel deze instelling uit.

jansmarcel
Level 16

@tobiastheebe  ik wilde het net voorstellen, je was me voor. Dit is voor zo ver ik weet de oplossing. Heb het al meerdere malen gedaan. Ook bij een 5300, maar vaker bij een 5050 en 5200.

jbastals
Level 2
Topicstarter

Ja, dat was 'm! Hartstikke goed. Bedankt.

John

jbastals
Level 2
Topicstarter

Probleem opgelost. Hartstikke goed. Bedankt.

John

0 Kudos
jbastals
Level 2
Topicstarter

Probleem opgelost. Fijn. Bedankt.

John

0 Kudos