Ik vraag mij af wat het nut is om bij de QUANTIS QE317‚ Eco-Standby functie AAN of UIT te zetten.?
Is daar een reden voor?
Wat zou het nadeel zijn om altijd de Eco-Standby functie AAN te houden?
Opgelost! Ga naar oplossing.
,,,en start ie wat trager op, wat je ook wel ziet bij mediaboxen, of hoe je deze ook maar kan benoemen. Ik heb nog niet uitgetest hoeveel het uitmaakt in tijd bij de Quantis. Maar goed, er zijn mensen die wat trager opstarten als groot nadeel zien. Het is maar waar je je prioriteiten legt.
PS: Wat @Bert bedoeld is uiteraard het verbruik in stand-by. We kunnen het ook weer niet té mooi maken...
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Eco stand aan, dan zakt na een tijdje het verbruik terug naar 0,5 watt.
,,,en start ie wat trager op, wat je ook wel ziet bij mediaboxen, of hoe je deze ook maar kan benoemen. Ik heb nog niet uitgetest hoeveel het uitmaakt in tijd bij de Quantis. Maar goed, er zijn mensen die wat trager opstarten als groot nadeel zien. Het is maar waar je je prioriteiten legt.
PS: Wat @Bert bedoeld is uiteraard het verbruik in stand-by. We kunnen het ook weer niet té mooi maken...
Bedankt voor het antwoord, ik heb het getest, en er zit idd ca 6 seconden vertraging na het inschakelen.
Maar die tijd heb ik wel.
Ik kom uit het radiobuizen tijdperk, en toen moest ik ook even wachten eer de elektronenbuizen warm waren.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.