1
Vraag
2
Reacties
Automatisch

Level 3
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

waarom is de QUANTIS QE317‚ Eco-Standby functie AAN of UIT te zetten

Ik vraag mij af wat het nut is om bij de QUANTIS QE317‚ Eco-Standby functie AAN of UIT te zetten.?

Is daar een reden voor?

Wat zou het nadeel zijn om altijd de  Eco-Standby functie AAN te houden?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Willem-A1

Oud Community-lid
  • 2371Posts
  • 93Oplossingen
  • 1117Likes

,,,en start ie wat trager op, wat je ook wel ziet bij mediaboxen, of hoe je deze ook maar kan benoemen. Ik heb nog niet uitgetest hoeveel het uitmaakt in tijd bij de Quantis. Maar goed, er zijn mensen die wat trager opstarten als groot nadeel zien. Het is maar waar je je prioriteiten legt. 

PS: Wat @Bert bedoeld is uiteraard het verbruik in stand-by. We kunnen het ook weer niet té mooi maken...

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Eco stand aan, dan zakt na een tijdje het verbruik terug naar 0,5 watt.

Willem-A1

Oud Community-lid
  • 2371Posts
  • 93Oplossingen
  • 1117Likes

,,,en start ie wat trager op, wat je ook wel ziet bij mediaboxen, of hoe je deze ook maar kan benoemen. Ik heb nog niet uitgetest hoeveel het uitmaakt in tijd bij de Quantis. Maar goed, er zijn mensen die wat trager opstarten als groot nadeel zien. Het is maar waar je je prioriteiten legt. 

PS: Wat @Bert bedoeld is uiteraard het verbruik in stand-by. We kunnen het ook weer niet té mooi maken...

Automatisch
Topicstarter
Level 3
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Bedankt voor het antwoord, ik heb het getest, en er zit idd ca 6 seconden vertraging na het inschakelen.

Maar die tijd heb ik wel.

Ik kom uit het radiobuizen tijdperk, en toen moest ik ook even wachten eer de elektronenbuizen warm waren.

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic