Sindskort heb ik op mijn mediabox next ook movies en series L. Daar heb ik diverse films en series aangeklikt om ze op te nemen in mijn kijklijst, alleen.....hoe kom ik bij mijn kijklijst?
Groet, Dikkiedik
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ga naar Home > Bewaard > Kijklijst.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ga naar Home > Bewaard > Kijklijst.
Helemaal super! Bedankt, het werkt perfect.
Hi @Dikkiedik en welkom op onze Community!
Fijn dat Steefb je zo razendsnel heeft geholpen. We zien je graag terug op de Community mocht je in de toekomst hulp nodig hebben!
Ik heb sinds kort ook de next als ik op:
Op Home druk krijg ik niet bewaard maar
Dit is al een ouder topic. Het werkt nu iets anders.
Nu Home, en dan naar beneden scrollen.
Staat er niets in je kijklijst is het kijklijst menu er niet.
Hoe kom je dan aan je kijklijst? Ik zet movies en series in mijn kijklijst maar kan nergens een kijklijst vinden.
@mathijsh schreef:Hoe kom je dan aan je kijklijst? Ik zet movies en series in mijn kijklijst maar kan nergens een kijklijst vinden.
M.i. kun je geen categorieën of zenders in je kijklijst zetten. De kijklijst is ook alleen zichtbaar als er al programma's instaan.
Overigens lijkt het me makkelijker via het menu naar movies en series te gaan dan via de kijklijst.
Opgelost. Dank je wel!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.