1
Vraag
2
Reacties
Veer1967

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

volop bellen opzeggen

Dag,

ik zou graag mijn abonnement "Volop bellen" opzeggen. Dat lukt mij niet direct via een andere route, vandaar via de community.
Alvast vriendelijk dank,

E vd Veer

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 7048Posts
  • 2035Oplossingen
  • 2978Likes

Een warm welkom op de Ziggo Community @Veer1967.

Het opzeggen van Volop Bellen is inderdaad niet mogelijk via Mijn Ziggo, dus super dat je via deze weg even aan de spreekwoordelijke bel trekt. Ik zie dat het gaat om Volop Bellen Internationaal á € 15,- per maand. Bij deze heb ik dit abonnement voor je opgezegd per 30 september 2021. Dit in verband met de één maand opzegtermijn. Uiteraard ontvang je nog een bevestiging van de opzegging per e-mail. Houdt er rekening mee dat je na de opzegdatum betaalt voor het verbruik wat je pleegt via de vaste lijn. Een overzicht van de tarieven vind je hier. 

Verder nog een kleine opmerking. Het abonnement wat je had, Volop Bellen Internationaal, komt uit een ouder portfolio. Hiermee kon je ook voordelig bellen naar landen in de EU. Dit abonnement is niet meer beschikbaar, dus zodra deze is opgezegd kan je deze niet meer bestellen in de toekomst. Mocht je hierdoor de opzegging ongedaan willen maken, laat het mij dan tijdig weten 🙂 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert

Level 21
Super Expert
  • 64697Posts
  • 4517Oplossingen
  • 17343Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Veer1967
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hartelijk dank voor je reactie, ik ga dat even voor elkaar maken!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 7048Posts
  • 2035Oplossingen
  • 2978Likes

Een warm welkom op de Ziggo Community @Veer1967.

Het opzeggen van Volop Bellen is inderdaad niet mogelijk via Mijn Ziggo, dus super dat je via deze weg even aan de spreekwoordelijke bel trekt. Ik zie dat het gaat om Volop Bellen Internationaal á € 15,- per maand. Bij deze heb ik dit abonnement voor je opgezegd per 30 september 2021. Dit in verband met de één maand opzegtermijn. Uiteraard ontvang je nog een bevestiging van de opzegging per e-mail. Houdt er rekening mee dat je na de opzegdatum betaalt voor het verbruik wat je pleegt via de vaste lijn. Een overzicht van de tarieven vind je hier. 

Verder nog een kleine opmerking. Het abonnement wat je had, Volop Bellen Internationaal, komt uit een ouder portfolio. Hiermee kon je ook voordelig bellen naar landen in de EU. Dit abonnement is niet meer beschikbaar, dus zodra deze is opgezegd kan je deze niet meer bestellen in de toekomst. Mocht je hierdoor de opzegging ongedaan willen maken, laat het mij dan tijdig weten 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Online gamen of bordspellen?

Uitgelicht topic