Ik heb sinds kort een Next mini in mijn bezit. Ik heb ook videoland (basis) aangeschaft. Op mijn telefoon, tablet of pc werkt deze prima. Als ik videoland probeer te koppelen met de app op de Next mini krijg ik de melding dat dit (NOG) niet mogelijk is. Hoe krijg ik videoland aan de praat op de next mini?
gr. Frans
Opgelost! Ga naar oplossing.
Videoland basic kan alleen gebruikt worden op een telefoon of tablet. Deze is niet te gebruiken op een next of tv app. Je moet je videoland upgrade. Kijk maar eens bij videoland basic daar staat het letterlijk alleen telefoon of tablet
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hoi Frans,
Druk op de Home knop en ga naar TV Apps en ga naar Videoland en klik deze aan:
Videoland instellen op de Mini als je daar begin scherm hebt ziet er zo uit
Op je je Videoland App en ga naar je account > Daar zie je optie Koppelen en voer bij Koppelen het nummer op je scherm in en je bent gekoppeld met de App.
Lukt het niet, dan kan je nog kiezen voor E-mail en Password
Videoland basic kan alleen gebruikt worden op een telefoon of tablet. Deze is niet te gebruiken op een next of tv app. Je moet je videoland upgrade. Kijk maar eens bij videoland basic daar staat het letterlijk alleen telefoon of tablet
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.