In de woonkamer hebben we een Mediabox Next met een ‘oude’ Samsung smart tv (2012).
In de kelder gebruik ik bij de 2e TV een oude Humax iHDR-5200C met een nieuwe SHARP smart tv
Op de slaapkamer staat een oude Cisco 8455DVB bij de 3e tv.
Verder kijk ik TV met Ziggo-Go op laptop/pc/smartphone
Is het nu mogelijk naast in de woonkamer m.b.v. de Mediabox Next ook (niet gelijktijdig) in de kelder of op mijn laptop/pc/smartphone Viaplay te kijken?
Of moet ik in de kelder dan de CI+ module gebruiken i.p.v. de HUMAX?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Zoals @Jos schreef.
Alle info over kanaal 200 vind je Viaplay Xtra kijken | Zenderoverzicht Ziggo
Hoe zit het met Ziggo GO of opnemen?
Helaas zijn niet alle functies beschikbaar die je misschien van Ziggo gewend bent. Je kunt:
niet terugkijken
geen gebruik maken van begin gemist
de race niet opnemen (herhalingen zijn wel zichtbaar op kanaal 200)
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Er mogen twee streams gelijktijdig actief zijn. Kanaal 200 zal hierbij niet meetellen.
Daarnaast mogen er 5 aparaten zijn aangemeld, kortom dit moet kunnen.
@RoWi dank voor je hulp aan @zebraplan
Ter aanvulling: tot 1 augustus zit je met die extra TV's helemaal goed op kanaal 200. Alle info over kanaal 200 vind je hier.
Na deze datum heb je een (extra) Mediabox Next of ander streaming apparaat nodig voor de Viaplay app.
OK, kan ik ook via kanaal 200 opnemen op de mediabox next?
Zoals @Jos schreef.
Alle info over kanaal 200 vind je Viaplay Xtra kijken | Zenderoverzicht Ziggo
Hoe zit het met Ziggo GO of opnemen?
Helaas zijn niet alle functies beschikbaar die je misschien van Ziggo gewend bent. Je kunt:
niet terugkijken
geen gebruik maken van begin gemist
de race niet opnemen (herhalingen zijn wel zichtbaar op kanaal 200)
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.