Mijn beste,
Ik heb voor mijn huis een Ziggo kast staan. i.v.m. de bouw van een carport voor een camper dient deze circa twee a drie meter naar links op de erfgrens te worden geplaatst om straks de carport ook te kunnen gebruiken.
Hoe en met wie moet ik contact zoeken om dit gerealiseerd te krijgen?
mvg
Alexander
Opgelost! Ga naar oplossing.
Voor zover ik weet.
Staat de kast op je eigen grond?
Als de kast op je eigen grond staat en dat staat in het het koopcontract, zijn de kosten voor jezelf.
Als de kast op je eigen grond staat en het staat niet in het koopcontract zijn de kosten voor Ziggo.
Als de kast op je eigen grond staat met toestemming, zijn de kosten ook voor jezelf.
Als de kast op eigen grond staat, dan aanvragen via: Mijnaansluiting.nl - Nuts aansluitingen aanvragen
Staat de kast op gemeentegrond, dan via de gemeente aanvragen.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Hoi @aakoenders,
Een camper onder een carport, das lang niet gek. Al moet die camper natuurlijk ook regelmatig ergens anders rijden en staan 😉
Is het je gelukt met de tips en verwijzingen van @Bert en @Steefb om e.e.a. door te geven aan de juiste partij?
We hebben helaas niks meer van je vernomen @aakoenders. Is het je gelukt met de tips en verwijzingen van @Bert en @Steefb om e.e.a. door te geven aan de juiste partij? Heb je inmiddels een offerte ontvangen en is de kast inmiddels verplaatst?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Voor zover ik weet.
Staat de kast op je eigen grond?
Als de kast op je eigen grond staat en dat staat in het het koopcontract, zijn de kosten voor jezelf.
Als de kast op je eigen grond staat en het staat niet in het koopcontract zijn de kosten voor Ziggo.
Als de kast op je eigen grond staat met toestemming, zijn de kosten ook voor jezelf.
Als de kast op eigen grond staat, dan aanvragen via: Mijnaansluiting.nl - Nuts aansluitingen aanvragen
Staat de kast op gemeentegrond, dan via de gemeente aanvragen.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
verplaatsen Ziggo kast - Google zoeken
Opgelost: Verplaatsen straatkast - Ziggo Community
Oud Community Moderator Kim Z
ik kan me persoonlijk voorstellen dat het in deze situatie wenselijk is de wijkkast te verplaatsen.
Voor het verplaatsen van een wijkkast kun je inderdaad een aanvraag indienen via mijnaansluiting.nl. Je ontvangt dan een vrijblijvende offerte. Wij kunnen vooraf geen uitspraak doen over de kosten.
Hoi Bert,
Ja die staat op eigen grond en stond er al toen wij het huis kochten. Dat de verplaatsing geld kost is ook bekend. De vraag is vooral bij wie te zijn om de verplaatsing gerealiseerd te krijgen. Dit heb je ook aangegeven waarvoor dank. Ik ben wel erg benieuwd hoe men tot een offerte komt?? Ik ga er namelijk vanuit dat men graafwerkzaamheden en straten maar gaat nemen terwijl dat in dit geval niet nodig is:)
Als ik me niet vergis kun je / moet je foto's meesturen @aakoenders
Hoi @aakoenders,
Een camper onder een carport, das lang niet gek. Al moet die camper natuurlijk ook regelmatig ergens anders rijden en staan 😉
Is het je gelukt met de tips en verwijzingen van @Bert en @Steefb om e.e.a. door te geven aan de juiste partij?
We hebben helaas niks meer van je vernomen @aakoenders. Is het je gelukt met de tips en verwijzingen van @Bert en @Steefb om e.e.a. door te geven aan de juiste partij? Heb je inmiddels een offerte ontvangen en is de kast inmiddels verplaatst?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.