@Bert schreef:
@Willem-A1 "Maar waar het vandaan komt dat vrijwel alle Tv's in Nederland een DVB-C tuner hebben is me een raadsel."
Kijk maar eens goed rond wat er geleverd wordt en de TV's van de laatste 12 jaar.
Natuurlijk kom je er nog links en rechts wat tegen uit het goedkopere of buitenlandse segment, maar dat is een flinke minderheid.
Hoeveel Humax 5500C heeft Ziggo moeten uitleveren voor de kijkers met een ongeschikte TV omdat analoog werdt uitgeschakeld, zijn daar cijfers van bekend?
Als ik dit bericht van VodafoneZiggo over de uitgeschakelde FM Radio via de kabel lees krijg ik ook kromme tenen.
Met deze omschakeling komt een einde aan het tijdperk van de analoge radio via de kabel. “Nederland was klaar voor de overstap. Zelfs vóór de switch luisterde al zo'n 95% van de Nederlanders radio op een andere manier dan analoog.”
Dat is een in mijn ogen zeer hoge inschatting, aan de andere je ziet wel vrijveel personen lopen,fietsen en zelfs autorijden met die witte oordopjes zijn dat allemaal spotify klanten?