1
Vraag
2
Reacties
Renerbr

Level 3
  • 21Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

van mediabox xl naar next

Als ik overga van mediabox XL naar de next kan ik mijn opgenomen programma's daar weer bekijken of is alles weg?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Dag @Renerbr ik weet niet of ik het verkeerd heb gelezen, maar ik denk dat @RoWi. het heeft over je (vorige) Mediabox XL. Als je de aangepaste (vernieuwde) Mediabox XL had/hebt dan werden je bewaarde opnames opgeslagen in de cloud. Als je bij de Mediabox Next een afstandsbediening hebt gekregen die erg lijkt op je vorige afstandsbediening dan hoef je je geen zorgen te maken over je opnames.

Bekijk in context

7 Reacties 7
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Als het om de Mediabox XL met vernieuwde software gaat, dan staan de opname's al in de cloud, en zou die verandering geen probleem mogen zijn.

Renerbr
Topicstarter
Level 3
  • 21Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

dan ga ik dat even uitzoeken. Bedankt voor je reactie

Renerbr
Topicstarter
Level 3
  • 21Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

ik heb versie 4.37. Is dat nieuw genoeg?

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Dag @Renerbr ik weet niet of ik het verkeerd heb gelezen, maar ik denk dat @RoWi. het heeft over je (vorige) Mediabox XL. Als je de aangepaste (vernieuwde) Mediabox XL had/hebt dan werden je bewaarde opnames opgeslagen in de cloud. Als je bij de Mediabox Next een afstandsbediening hebt gekregen die erg lijkt op je vorige afstandsbediening dan hoef je je geen zorgen te maken over je opnames.

Steefb

Level 20
  • 15865Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

 

 


@Renerbr  schreef:

ik heb versie 4.37. Is dat nieuw genoeg?


Dan heb je zeker de nieuwe software.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@Wim C. 

Ik heb het over de huidige Mediabox XL, gezien de software versie worden de opnames in de cloud gedaan.

@Renerbr wil over naar de Next, dat zou dus prima kunnen zonder verlies van opnames.

Renerbr
Topicstarter
Level 3
  • 21Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Allemaal bedankt voor de reacties. Het is mij duidelijk en ga deze sluiten. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic