1
Vraag
2
Reacties
nancyenmark

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

van analoog naar digitaal

ik heb een kabel die gaat via dvd speler naar beamer . maar hoe gaat dat met van analoog naar digitaal ?

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Wat zoek werk laat zien dat het om een DVD recorder gaat dit apparaat lijkt geen geschikte DVB-C tuner te bevatten, met andere woorden je hebt er niet veel meer aan. Je zal nu de Humax 5500c nodig hebben als je alleen Kabeltv afneemt. Een andere optie is zelf een Humax 5200c aan te schaffen die heeft een ingebouwde harde schijf.

Bekijk in context

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Als Scart belangrijk is als koppeling naar de beamer dan zou ik de Humax 5200C kiezen. Met als pluspunt de harde schijf. Klopt het dat de Philips ook een scart Ingang heeft dan kan deze er tussen blijven voor de DVD.

Bekijk in context

11 Reacties 11
Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

Hallo,



De verbinding van de DVD naar de beamer, heeft verder niets met Ziggo's analoog naar digitaal te maken.

Ziggo's overgang van analoog naar digitaal geldt alleen voor, alle op de coax aangesloten apparatuur ( o.a. tv's, Mediaboxen en/of radio's ).


nancyenmark
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

goedendag 

 

 maar dat is juist mijn probleem de dvd speler die als doorgever wordt gebruikt wordt qua zenders gevoed door een coaxkabel

 

groet Mark

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

En DVD speler aangesloten op de coax kabel die TV beeld doorgeeft?

Ik vermoed dat je een ander apparaat bedoeld.

 

Welk apparaat is dit precies? Graag merk, model en cijfers en letters.

 
nancyenmark
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

het is een philips matchline hdrw 720 dvd  speler  daar is de coaxkabel op aangesloten en dan via een scart naar tulp verdeler naar een epson elp 3000 beamer .

 

groet Mark

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Wat zoek werk laat zien dat het om een DVD recorder gaat dit apparaat lijkt geen geschikte DVB-C tuner te bevatten, met andere woorden je hebt er niet veel meer aan. Je zal nu de Humax 5500c nodig hebben als je alleen Kabeltv afneemt. Een andere optie is zelf een Humax 5200c aan te schaffen die heeft een ingebouwde harde schijf.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9760Posts
  • 581Oplossingen
  • 2655Likes

die dvd recorder ondersteund geen dvb-c je zou op marktplaats voor een humax digitale tv kunnen kijken

nancyenmark
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

maar moet daar dan ook een kaart in van ziggo wat die heb ik beneden al en dit is voor het doorgeven van het signaal op zolder ?

 

groet Mark

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Als de plusminus 50 ongecodeerde kanalen voldoet is er geen smart card nodig.

nancyenmark
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

dank voor de info het is alleen om tv te kijken welke kan ik dan het beste aanschaffen de Humax 5500cc of een met een harde schijf ? Wat is de goedkoopste oplossing ?

 

groet Mark

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Als Scart belangrijk is als koppeling naar de beamer dan zou ik de Humax 5200C kiezen. Met als pluspunt de harde schijf. Klopt het dat de Philips ook een scart Ingang heeft dan kan deze er tussen blijven voor de DVD.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@nancyenmark 

Mogelijk niet de goedkoopste oplossing, puur ter overweging een Sony of Philips smart TV met de daarvoor geschikte Ziggo Go Android TV app.

Hierbij is wel van belang dat je internet afneemt bij Ziggo.

https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Ziggo-GO-TV-voor-Apple-TV-Android-TV-en-Amazon-Fire-TV/...

 

 

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic