We hebben een smart tv een LG 43UH610V sinds we deze tv hebben kijken we al digitale tv.
Maandag is er een storing geweest (waar wij eerst geen last van hebben gehad)zag ik op de site. ik zat tv te kijken en plots geen tv meer kreeg geen signaal meer binnen alle zenders waren verdwenen. Toen keek ik naar buiten en zag monteurs in de kast bezig van ziggo dus ik dacht dat het daardoor kwam en dat zou savonds opgelost zijn maar niet dus stond opgelost op de site maar wij hadden nog geen tv. op de site gezocht naar dat stappenplan paar keer doorlopen maar zonder resultaat dinsdag nog een paar keer het stappenplan doorlopen maar nog geen resultaat alleen de slechte analogestoorzenders worden ontvangen. Altijd digitaal gekeken maar deze zenders zijn dus nergens meer te vinden dus mijn vermoeden is dat er iets verkeerd gegaan is in de kast buiten heel erg vervelend ik hoop dat het snel opgelost word want als je digitaal kijken gewend bent en nu ineens weer stoorzenders zit te kijken is niet prettig hier is het precies andersom van digitaal naar analoge tv echt niet prettig ik weet niet meer wat we eraan kunnen doen om de digitale zenders weer terug te krijgen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@Dhb2 TOP, opgelost, veel kijkplezier verder gewenst.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.