Alles van Pathé Thuis beleef je bij Ziggo
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Beste mensen, ik heb alles geprobeerd om digitaal radio te gaan luisteren maar dat wil niet lukken en wel om de volgende reden: Ik heb een Sony Blu-ray Disc/DVD Theatre Systeem model: BDV -L600 en in het bezit van een media box XL. Op beide toestellen zitten geen aansluitpunten om alles te laten werken. Ook de digitale ontvanger van Ziggo zou het bij mij niet doen i.v.m. de aansluiting. Wie kan mij helpen?
Aad de Koning
Opgelost! Ga naar oplossing.
Terug naar het begin. De Mediabox XL heeft nu een app voor de radio als de box op de TV is aangesloten heb je dan wel audio van de radiokanalen? En werkt tv zoals het hoort?
Dan de digitale radio als je een recente 1 gats AOP hebt is er geen reden dat de QE317 het niet zal doen.
Hooguit is er een kabel met de correcte aansluitingen nodig.
Hallo RoWi en alle andere hulpverleners. Ik heb via de mediabox XL de radio app aan gekregen en toen via de stereo de functie geprobeerd en ik kwam uit bij TV en ja... jullie willen het niet geloven! ik had muziek, ik ben super super blij Dank jullie wel!!
Aad
Volgens mij moet het met ''9'' gewoon mogelijk zijn.
BDV-L800/BDV-L800M/BDV-L600 (sony.com)
Of via HDMI
De optical van de mediabox xl kan ook sp/dif heten.
Helaas heb ik dit al gedan ,maar het levert niets op.
Is het mogelijk dat een monteur langs kan kome?, tenslotte is Ziggo die mij op onkosten jaagt, terwijl ik daar niets aan kan doen.
Ja, dat heb ik gedaan, maar alles ten spijt ..... hij doet het niet.
En lukt het dan alleen niet om radio te luisteren? Of kun je ook het geluid van de TV zenders van de Mediabox XL ook niet afspelen via je Sony set.
In je eerste bericht sprak je ook nog over het niet kunnen aansluiten van de digitale ontvanger, wat bedoel je daar precies mee?
@Aad 73 schreef:Ja, dat heb ik gedaan, maar alles ten spijt ..... hij doet het niet.
Wat doet het niet? Staat op de sony de juiste ingangsbron gekozen?
Ik heb alle gedaan wat Steefb heeft voorgeschreven, ook de kabels e.d.
heb alles gedaan wat Steefb heeft verteld, maar helaas
Terug naar het begin. De Mediabox XL heeft nu een app voor de radio als de box op de TV is aangesloten heb je dan wel audio van de radiokanalen? En werkt tv zoals het hoort?
Dan de digitale radio als je een recente 1 gats AOP hebt is er geen reden dat de QE317 het niet zal doen.
Hooguit is er een kabel met de correcte aansluitingen nodig.
RoWI, Ik zal dat morgen even bekijken, nu geen tijd, maar alvast bedankt voor de tip en je hoort of het werkt.
Aad
Hallo RoWi en alle andere hulpverleners. Ik heb via de mediabox XL de radio app aan gekregen en toen via de stereo de functie geprobeerd en ik kwam uit bij TV en ja... jullie willen het niet geloven! ik had muziek, ik ben super super blij Dank jullie wel!!
Aad
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...