1
Vraag
2
Reacties
wavanooijik

Level 5
  • 56Posts
  • 2Oplossingen
  • 11Likes

upgrade

jullie hadden mij een upgrade belooft binnen 7 dagen zou ik hem krijgen krijg ik net weer een brief binnen van ziggo met  Voorlopig geen upgrade van je mediabox xl. En dit is al de tweede keer schandalig vindt ik dit iets beloven en helemaal niks doen  stuur ook wat appies mee kunnen jullie zien wat je belooft  dit schrijven jullie                                                                                                                                                                                                                              Ik heb op dit moment alles gecheckt wat mogelijk de upgrade in de weg kan staan. We hebben groen licht

 

 

Ik meld je aan voor de software upgrade. Even nog de volgende aandachtspunten: - Je opnames gaan verloren als de update wordt geaccepteerd en dienen z.s.m. te worden bekeken - Hier heb je informatie over de upgrade https://www.ziggo.nl/televisie/mediaboxen/mediabox-xl-upgrade-nu?ecmp=UNS90424EA - We proberen je binnen 7 werkdagen te upgraden Je krijgt een melding op de TV ziet als de update klaar staat

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Hey @wavanooijik

Wat vervelend dat de update na zo vaak beloven, nog steeds uitgesteld werd. Ik kan mij voorstellen dat je hier gauw klaar mee bent. Het is natuurlijk niet zo dat wij deze update niet willen uitdelen. In tegendeel zelfs.

Er wordt voordat de update klaargezet wordt, een test gedaan om te kijken of de box aan alle eisen voldoet. Blijkbaar kwam jouw box hier steeds niet doorheen. Wat hierin mis ging durf ik je niet te zeggen, dit kan ik helaas niet terug vinden.

 Stel dat wij de update op dat moment alsnog doorvoeren, kun je helemaal zonder tv komen te zitten. Dit willen wij ten alle tijden voorkomen.

Ik zie dat de box inmiddels voorzien is van de nieuwe software. Hoe gaat het nu? Bevalt het goed?

Bekijk in context

wavanooijik
Topicstarter
Level 5
  • 56Posts
  • 2Oplossingen
  • 11Likes

haha mooi bedankt Steef nog makkelijker zo mooi  mvrg Wim

Bekijk in context

4 Reacties 4
Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Hey @wavanooijik

Wat vervelend dat de update na zo vaak beloven, nog steeds uitgesteld werd. Ik kan mij voorstellen dat je hier gauw klaar mee bent. Het is natuurlijk niet zo dat wij deze update niet willen uitdelen. In tegendeel zelfs.

Er wordt voordat de update klaargezet wordt, een test gedaan om te kijken of de box aan alle eisen voldoet. Blijkbaar kwam jouw box hier steeds niet doorheen. Wat hierin mis ging durf ik je niet te zeggen, dit kan ik helaas niet terug vinden.

 Stel dat wij de update op dat moment alsnog doorvoeren, kun je helemaal zonder tv komen te zitten. Dit willen wij ten alle tijden voorkomen.

Ik zie dat de box inmiddels voorzien is van de nieuwe software. Hoe gaat het nu? Bevalt het goed?

wavanooijik
Topicstarter
Level 5
  • 56Posts
  • 2Oplossingen
  • 11Likes

ja goed alleen heb ik geen radio zenders op mijn tv bijvoorbeeld de zenders vanaf 860t/m 880  luister veel naar 872 maar niks  wat kan ik of jullie hier aan doen 

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Zo luister je radio | Klantenservice | Ziggo

 

Zo luister je radio met een Mediabox Next en XL.
Als je een Mediabox Next of XL hebt, luister je heel makkelijk radio via een app op je box. Zo doe je dat:

Zet je televisie en mediabox aan.

 

Druk op de knop HOME of MENU op de afstandsbediening van de mediabox.
Je ziet dan TV & Replay met de meest bekeken zenders. Rechts ervan staat de app Radio.
Druk op OK om naar het zenderoverzicht te gaan.
Selecteer het logo van de zender waar je naar wilt luisteren en klik op OK om te luisteren.

 

Afstandsbediening met stembesturing?

 

Heb je een afstandsbediening met stembesturing. Dan kun je de radio app nog makkelijker vinden. Dit werkt zo:

Houd de knop ingedrukt op de afstandsbediening. Onder in beeld verschijnt het spraakscherm.
Spreek rustig en duidelijk je boodschap in. Bijvoorbeeld ''Radio''. De radio app verschijnt automatisch in beeld. Dit kan natuurlijk ook met de radiozender waar je naar wilt gaan luisteren.

wavanooijik
Topicstarter
Level 5
  • 56Posts
  • 2Oplossingen
  • 11Likes

haha mooi bedankt Steef nog makkelijker zo mooi  mvrg Wim

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic