1
Vraag
2
Reageer en help mee
Royco61

Level 3
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

upgrade Mediabox XL

Ontvang je een brief van Ziggo twee weken terug dat de upgrade van de Mediabox XL binnen een week automatisch wordt uitgevoerd maar tot op heden is er niks gebeurd. Als ik dan handmatig geeft het systeem aan dat de software up to date is (2019!).

 

Kan ik de upgrade zelf handmatig uitvoeren?

6 Reacties 6
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Mijn buurvrouw heeft ook 2 weken van te voren een brief gehad voor de upgrade en deze kwam pas 5 weken later afgelopen maandag de Media Box XL upgrade, dus wees gerust je krijgt vanzelf de melding met Upgrade van de Media Box XL in beeld.

 

Deze stapsgewijs uitgerold en de melding zie je vanzelf.

 

Nog even geduld opbrengen en wachten tot ie komen gaat.

Royco61
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Dank je , Dave!

 

Goed om te weten maar ik zou juist graag zelf het moment willen bepalen van de upgrade, vandaar de vraag of ik de upgrade ook handmatig kan activeren.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

In dit topic staat meer informatie over de Media Box XL de update kan je 4 weken uitstellen maar dan komt ie er toch door.

Mediabox XL: alles wat jij moet weten over de nieuwe upgrade 

 

Schermafbeelding 2021-06-15 om 09.57.29.png

Royco61
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Wederom dank, Dave!

 

Had ik gelezen maar de vier weken is inmiddels al zes weken. Blijft op merkelijk dat je, zover ik weet, de upgrade niet zelf kunt activeren.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Dat is een feit, en hij komt vanzelf, en dan moet hij helaas geactiveerd worden. De rest kan ik weinig doen en is het afwachten tot hij er is. Je kan eventueel je Box even half uurtje van de stroom halen en dan weer op zetten duurt minimaal 15 minuten voor hij online is en dan kijken of de upgrade binnenkomt.

 

Maar als Ziggo hem heeft klaar gezet dan staat hij er. Meer kan ik er niet over zeggen valt er niet over te zeggen.

Royco61
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Dank voor al je suggesties, Dave!

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic