1
Vraag
2
Reacties
Hans1949

Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

update mediabox

 
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Dankjewel! Dit hoort inderdaad en is geen foutje. Hopelijk ben je er snel aan gewend 🙂

Bekijk in context

18 Reacties 18
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Dag @Hans1949 voordat anderen je verder kunnen helpen werkt het vaak het best als je nèt wat meer informatie geeft, want “update mediabox” kan werkelijk van alles betekenen. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Hier is een betere omschrijving van het probleem in een 2e topic over hetzelfde onderwerp:

update mediabox - Ziggo Community

Hans1949
Topicstarter
Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

De mediabox XL van Ziggo was aan een update toe, volgens Ziggo en dat is bij mij vanmorgen gebeurd, ik gebruik de mediabox om op te nemen en Ziggo levert mij alleen TV en verder geen andere zaken als internet of telefoon. Na de update werd ik geconfronteerd met iets wat ik niet prettig vind, bij het langsgaan van de zenders krijg ik iedere keer seconden lang onder in beeld om welke zender het gaat, zeer storend dus.

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Goedemiddag @Hans1949

Seconden lang krijg je in beeld welke zender er op staat? Hoeveel seconden is dit ongeveer? Want dit is altijd het geval als je zapt. Of blijft het heel lang in beeld staan? 

Hans1949
Topicstarter
Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo Maud Z,

Dank voor uw reactie.

Het is hinderlijk omdat ik het voorheen niet gewend was en als je een beetje zapt is het al helemaal hinderlijk, al die info op het scherm, boven en onder.

Gelukkig verdwijnt het en ik heb ook al begrepen dat wanneer je de return toets indruk het ook sneller weggaat.

Helaas moet ik er mee leren leven, het is niet anders, en ...... ik was zo tevreden !!

Dank in ieder geval.

Hans

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Hoe bedoel je precies boven en onder programma informatie? Zou je eens een foto kunnen maken? Dan ga ik met je mee kijken! 

Hans1949
Topicstarter
Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Maud Z, ik heb 2 foto's gemaakt de eerste iets duidelijker dan de 2e. 

Groet,

Hans20210414_151330.jpg20210414_151412.jpg

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Dankjewel! Dit hoort inderdaad en is geen foutje. Hopelijk ben je er snel aan gewend 🙂

Hans1949
Topicstarter
Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Maud Z, het is dus niet in te stellen dat ik deze info niet wil zien via een of ander menu ?

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Nee dat was bij de eerdere versies van bijvoorbeeld de Mediabox Horizon misschien instelbaar, maar sinds de XL nagenoeg dezelfde menu-indeling heeft als de Mediabox Next niet meer.

Die programma-balk onderin het beeld duurt 4 à 5 seconden. Ikzelf heb me er nooit aan gestoord, maar als je dat wèl doet dan kan het vet irritant zijn.

Sterkte!

Hans1949
Topicstarter
Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Is inderdaad irritant, maar het is niet anders, er blijft weinig keus over, voor de rest ben ik tevreden.

Dank voor je reactie Wim.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Hans1949 Wat als je direct op de terug knop drukt als die balken in beeld zijn?

evilboppo

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wat irritant was,was de vorige software wat de Xl modder traag maakte. Ik vind deze nieuwe software een hele verbetering.De Xl is een stuk sneller geworden dan neem ik die 4 a' 5 seconden wel voor lief.

Hans1949
Topicstarter
Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dat gaat , maar het blijft irritant en ik moet het er maar mee doen, bedankt voor de reactie.

Hans1949
Topicstarter
Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dat moet ik nu ook maar doen, maar het is overbodig en irritant, bedankt voor je reactie.

evilboppo

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Of druk 1x op back en weg is het 😏

Hans1949
Topicstarter
Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Klopt, maar het blijft irritant.

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Beste @Hans1949,

Extra opties zijn voor velen informatief en handig en voor anderen weer hoogst irritant. Het is een gegeven dat het niet iedereen naar de zin te maken is en ik hoop dat je je irritaties kunt overwinnen.
Kijk naar buiten: het wordt lente.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic