1
Vraag
2
Reacties
onnaj

Level 3
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

update Mediabox XL zou vorige week maandag komen, nu nog niks?!

Ik kreeg 1,5 maand geleden bericht van Ziggo dat de update voor de Mediabox er eindelijk aankomt. 

Ze raadden mij aan zoveel mogelijk te kijken, omdat na de update de opnames weg zouden zijn.

 

Nu kreeg ik maandag 4 januari bericht dat ik volgende week de update zou krijgen. 

Ik heb gezorgd in de tussentijd zoveel mogelijk te kijken, zodat de update kon komen... Maar de update die komt maar niet! 😞 Nu staan er inmiddels weer nieuwe opnames op, behoorlijk irritant! 

 

Ik vraag me nu het nut van deze informatie af, als het wederom eens niet nagekomen wordt door Ziggo.

 

Hopelijk kunnen jullie de update snel pushen!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
onnaj
Topicstarter
Level 3
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ik kreeg hem vanmiddag plots binnen. Update staat erop en wat is de Mediabox ineens snel en overzichtelijker! Top!

Bekijk in context

3 Reacties 3
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

kun je de mediabox een terug zetten naar zijn fabrieksinstellingen mogelijk haalt die dan automatische die update binnen

onnaj
Topicstarter
Level 3
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ik kreeg hem vanmiddag plots binnen. Update staat erop en wat is de Mediabox ineens snel en overzichtelijker! Top!

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes
onnaj wrote:

Ik kreeg hem vanmiddag plots binnen. Update staat erop en wat is de Mediabox ineens snel en overzichtelijker! Top!

mooi fijne avond 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic