1
Vraag
2
Reageer en help mee
WimPuts

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

upc mediabox heeft kuren

Hallo,

we hebben nog een oude mediabox van de upc met een coax kabel. We willen graag een nieuwe tv en heeft alleen een HDMI aansluiting. Daarnaast heeft de mediabox geregeld kuren. Kan dit kastje vervangen worden zodat deze goed aansluit op de tv?

9 Reacties 9
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
WimPuts wrote:

Hallo,

we hebben nog een oude mediabox van de upc met een coax kabel. We willen graag een nieuwe tv en heeft alleen een HDMI aansluiting. Daarnaast heeft de mediabox geregeld kuren. Kan dit kastje vervangen worden zodat deze goed aansluit op de tv?

 

Hoi, 

Zo ver ik weet heeft elke nieuwe in Nederland verkochte TV een coax aansluiting en een satelliet aansluitmogelijkheid en over het algemeen 4 X een hdmi aansluiting.

Misschien in de war met enkel een monitor ? 

Je kan de huidige mediabox als deze kuren heeft laten omruilen voor een zelfde andere voorzien van nieuwe software gelijk aan die die op de Next draait , de Next is ook een mediabox maar dan wel de nieuwste soort die Ziggo levert maar dan moet je wel je abonnement wijzigen https://www.ziggo.nl/tv-internet/max 

 

Als de mediabox moet worden geruild ivm defecten en of problemen bel dan met 0900-1884  of 1200 via je Ziggo vaste telefoonlijn en anders kan je via de link hierboven het een en ander zelf regelen.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9764Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes
Ronihd wrote:
WimPuts wrote:

Hallo,

we hebben nog een oude mediabox van de upc met een coax kabel. We willen graag een nieuwe tv en heeft alleen een HDMI aansluiting. Daarnaast heeft de mediabox geregeld kuren. Kan dit kastje vervangen worden zodat deze goed aansluit op de tv?

 

Hoi, 

Zo ver ik weet heeft elke nieuwe in Nederland verkochte TV een coax aansluiting en een satelliet aansluitmogelijkheid en over het algemeen 4 X een hdmi aansluiting.

Misschien in de war met enkel een monitor ? 

Je kan de huidige mediabox als deze kuren heeft laten omruilen voor een zelfde andere voorzien van nieuwe software gelijk aan die die op de Next draait , de Next is ook een mediabox maar dan wel de nieuwste soort die Ziggo levert maar dan moet je wel je abonnement wijzigen https://www.ziggo.nl/tv-internet/max 

 

Als de mediabox moet worden geruild ivm defecten en of problemen bel dan met 0900-1884  of 1200 via je Ziggo vaste telefoonlijn en anders kan je via de link hierboven het een en ander zelf regelen.

als @WimPuts  een oud tv start of tv compleet pakket heeft zonder horizon/mediabox xl dus met een ander type mediabox dan zal hij eerst zijn abonnement moeten aanpassen om een mediabox xl met nieuwe software geleverd te kunnen krijgen

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedemorgen @WimPuts en welkom op de Community,

Goed dat je met je vraag aanklopt op dit forum. Ik heb jouw gegevens er even bij gepakt en ik zie dat je van ons een Pace Mediabox hebt. Deze Mediabox beschikt wel over een HDMI aansluiting. Kun je toelichten wat er op dit moment
misgaat in de connectie tussen je TV en de Pace Mediabox? Heb je al eens een andere HDMI kabel getest of een andere HDMI poort v.d. TV getest? Aan de achterzijde van het apparaat moet je deze aansluiting zien zitten. Als de Mediabox defect is, kan ik het apparaat natuurlijk voor je vervangen. Of ik kan je pakket aanpassen naar het nieuwe portfolio zodat je bij TV Start de Mediabox XL krijgt. Laat het maar weten als ik dit voor je moet regelen. 

HereIsTom

Level 5
  • 292Posts
  • 6Oplossingen
  • 39Likes

@WimPuts Welke TV is het precies, je kan ook gaan voor CI+ module, dan ben je van die losse kasten af.

 

robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes

@HereIsTom Ts woont in fupc gebied. Evt. Overgang naar module kan er geen gebruik meer gemaakt worden van ondemand. NIET alle tv's maken gebruik van Android dus ook de Ziggo go app niet te installeren is op tv. 

HereIsTom

Level 5
  • 292Posts
  • 6Oplossingen
  • 39Likes

@robbo Daarom vraag ik ook welke TV hij precies heeft ?

 

robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes

@HereIsTom Even off topic vraagje. Ondersteunt de app ook oa  dd 5.1 ? Want dat zou voor die gene met reciever wel enige achteruitgang zijn . Even nieuwsgierig ?

HereIsTom

Level 5
  • 292Posts
  • 6Oplossingen
  • 39Likes

Ja hier werkt Dolby Digital.

robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
HereIsTom wrote:

Ja hier werkt Dolby Digital.

Dank voor de terug koppeling!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic