1
Vraag
2
Reacties
amsterdamdad

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

upc media box hd digital video recorder blijft hangen op INIT

UPC media box hd digital video recorder” doet het niet meer.

Bij aanzetten staat er op display alleen maar INIT… en dat verandert niet meer. Vele malen geprobeerd met aan en uitzetten. kabels eruit en weer erin. Geen verschil. Ik denk dat ie stuk is…. ?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
nanananabatman

Level 2
  • 10Posts
  • 3Oplossingen
  • 4Likes

Hoi! Er staat dus init op het display, maar wat zie je op de tv zelf?

Bij dit type mediabox hoort als deze op init staat ook een installatiescherm op je tv te komen waar je even doorheen moet klikken.

Ik zie dat je de box al uit en aan hebt gezet en de kabels na hebt gekeken, maar heb je ook al gekeken of de tv nog wel op het juiste bronkanaal staat? Dit kan met de source/input knop van de afstandsbediening van hetzelfde merk als je tv (dus niet die van de Ziggo). Als je box met een HDMI kabel naar je tv toe loopt, zou je alle HDMI bronkanalen van de tv even langs moeten lopen wanneer je init op de box ziet staan, om te checken of je ergens het bijbehorende beeld erbij krijgt.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Is dit een Mediabox XL?

nanananabatman

Level 2
  • 10Posts
  • 3Oplossingen
  • 4Likes

Hoi! Er staat dus init op het display, maar wat zie je op de tv zelf?

Bij dit type mediabox hoort als deze op init staat ook een installatiescherm op je tv te komen waar je even doorheen moet klikken.

Ik zie dat je de box al uit en aan hebt gezet en de kabels na hebt gekeken, maar heb je ook al gekeken of de tv nog wel op het juiste bronkanaal staat? Dit kan met de source/input knop van de afstandsbediening van hetzelfde merk als je tv (dus niet die van de Ziggo). Als je box met een HDMI kabel naar je tv toe loopt, zou je alle HDMI bronkanalen van de tv even langs moeten lopen wanneer je init op de box ziet staan, om te checken of je ergens het bijbehorende beeld erbij krijgt.

amsterdamdad
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hij doet het weer prima. Dank voor je hulp!!!

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hoi @amsterdamdad , welkom hier! 
 

Wat een gekkigheid dat de box maar INIT blijft aangeven op de display. Ik kan mij voorstellen dat je daar niet op zit te wachten en voor kerst er voor wilt zorgen dat dit gefikst is. 

Je wordt gelijk door @Be rt en @nanananabatman te hulp geschoten. Met de handige tip van @nanananabatman ben je eruit gekomen en werkt alles weer als een trein! 
Super bedankt voor je terugkoppeling. 

Ik wens je weer heel veel kijkplezier en alvast fijne feestdagen! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic