1
Vraag
2
Reageer en help mee
j.crooij

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

uitzending gemist

Kan "de strijd om het binnenhof" niet terugkijken. Andere programma's wel.

7 Reacties 7
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @j.crooij . Welkom hier!

Wat lukt er precies niet? Krijg je een foutmelding? 

Met wat voor mediabox/ci+ module probeer je terug te kijken? Of gaat het om ZiggoGO? 

We horen graag wat meer over de situatie, zodat we gerichter antwoord kunnen geven :-). 

j.crooij
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nee, kijken "gewoon" bij uitzending gemist zoals we altijd doen maar de knop afspelen bij "De strijd om het Binnenhof" ontbreekt. We kiezen dus "De strijd om het binnenhof" vervolgens aflevering 2, d.i. de enige aflevering die gekozen kan worden, en dan geen afspeelmogelijkheid. Ook bij Ziggo Go precies hetzelfde. Geen foutmelding dus, alleen de afspeelknop ontbreekt. Bij andere programma's stond de afspeelknop wel. Ik heb tenslotte de uitzending bij NPO START gekeken waar Ik voor een paar euro een abonnement heb. Heeft het misschien met auteursrechten te maken? In ieder geval heel bijzonder, nog nooit eerder meegemaakt. Nu net nog even gekeken op mijn tablet bij Ziggo Go en nog steeds niet mogelijk om die aflevering over Van Oldenbarnevelt te bekijken. Bij "Nieuwsuur" dat daar voor staat, lukt het wel. Ben benieuwd wat daar de oorzaak van is. Hoop dat ik nu uitvoerig genoeg ben geweest.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Ik zie dat ik de aflevering inderdaad ook niet terug mag kijken. Ben bang dat dit programma niet vrijgegeven is voor Replay, helaas. 

Gelukkig is het je via NPO Start gelukt! Mocht je een abonnement/mediabox met opnamemogelijkheid hebben is dat voor toekomstige afleveringen natuurlijk ook altijd nog een goed idee :-). 

j.crooij
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Oh nog vergeten: we hebben de nieuwste mediabox, de mediabox next heet hij geloof ik. Met afstandsbediening waar je tegen kan praten. Het systeem bevalt ons overigens prima.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
j.crooij wrote:

Oh nog vergeten: we hebben de nieuwste mediabox, de mediabox next heet hij geloof ik. Met afstandsbediening waar je tegen kan praten. Het systeem bevalt ons overigens prima.

Ah top. Dan kan je opnemen! Voor de komende afleveringen zou ik dat dus zeker instellen! Dat kan overigens ook via ZiggoGO :-). 

j.crooij
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dat "niet vrijgeven voor replay" heeft dat dan met auteursrechten te maken?

j.crooij
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt voor de reactie.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic