1
Vraag
2
Reacties
stevienieuw

Level 9
  • 352Posts
  • 7Oplossingen
  • 69Likes

uitbreiding tv zender met start pakket mogelijk?

Hoi,
Ik stel deze vraag niet voor mezelf maar voor iemand die in een verpleeghuis zit. Ze kijkt via het Ziggo startpakket tv. Ze heeft wel een modem voor internet, maar dat wordt alleen gebruikt voor de telefoon. Ze is te gehandicapt om te internetten. Wel geniet ze enorm van tv en vooral van sport. Groot Ajax fan. Nu speelde Ajax laatst, maar helaas via foxsports 1 of 2, weet ik niet meer. Dat zit in een uitgebreider tv-pakket wat zij niet heeft. Is het mogelijk om met een startpakket de duurdere variant van tv aan te vragen, dus de uitgebreide sport zenders? Ik heb wel gezocht op de site, maar het is me niet helemaal duidelijk, het lijkt voornamelijk over Movies en series te gaan.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi,

Top dat je dit voor haar uitzoekt! :slight_smile:
Gelukkig is dat zeker mogelijk door extra tv pakketten erbij te nemen. Het TV pakket hoeft hiervoor niet geüpgraded te worden, dus het kan gewoon TV Start blijven.

Welke extra tv pakketten er zijn, kun je hier vinden:
https://www.ziggo.nl/televisie/extra-zenders/

Groet,
Evert

Bekijk in context

7 Reacties 7
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi,

Top dat je dit voor haar uitzoekt! :slight_smile:
Gelukkig is dat zeker mogelijk door extra tv pakketten erbij te nemen. Het TV pakket hoeft hiervoor niet geüpgraded te worden, dus het kan gewoon TV Start blijven.

Welke extra tv pakketten er zijn, kun je hier vinden:
https://www.ziggo.nl/televisie/extra-zenders/

Groet,
Evert
stevienieuw
Topicstarter
Level 9
  • 352Posts
  • 7Oplossingen
  • 69Likes
Hoi Evert,

Top, Super bedankt! Dat was precies wat ik zocht. Ik zal het haar morgen voorleggen. Hoe meer plusjes in iemands leven die nog zo weinig over heeft, hoe beter 🙂

Groet,
Stevie
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey stevienieuw . Wat lief dat je hier zo bij helpt!
Wat Evert zegt klopt helemaal. Toch wil ik graag kijken of ik nog verder kan helpen. Zeker omdat het gaat om een abonnement in een verzorgingstehuis, waarbij het soms om collectieven gaat.

Zou je mij een privébericht willen sturen, Stevienieuw? Als je voor mij de postcode en het huisnummer hebt van de klant waarom het gaat, ga ik voor jullie kijken wat de meest optimale manier is.
stevienieuw
Topicstarter
Level 9
  • 352Posts
  • 7Oplossingen
  • 69Likes
Hoi Lycke,

Bedankt voor je meedenken, maar niet meer nodig. Het is inmiddels al gelukt, vanaf vandaag krijgt zij het eredivisiepakket erbij van 17,95. Ik snap wat je bedoelt met die collectieven. In het vorige verpleegtehuis was digitaal niet eens mogelijk, moest ze via analoge tv kijken met maar een paar zenders. :disappointed:
Dit verpleeghuis is veel moderner en iedereen heeft een individuele aansluiting dus mensen kunnen doen wat ze willen.
Ze weet nog niet dat het abo vandaag ingaat. Dus een leuke verrassing! :smile::smile:
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Super leuk en lief dat je dit doet, Stevie!
Heel misschien kunnen we samen de verrassing nog groter maken. Voor een echte Ajax-fan kijk ik altijd graag even of we iets leuks kunnen doen ;-). Zou je me haar postcode/huisnummer in een privebericht willen sturen naar mij? En ben je zelf eigenlijk ook Ajax fan? 🙂
stevienieuw
Topicstarter
Level 9
  • 352Posts
  • 7Oplossingen
  • 69Likes
Hi Lycke,
Je maakt me wel nieuwsgierig.
Ik weet alleen niet hoe ik een privebericht naar je kan sturen.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
stevienieuw wrote:
Hi Lycke,
Je maakt me wel nieuwsgierig.
Ik weet alleen niet hoe ik een privebericht naar je kan sturen.



Ik heb jou nu een privébericht gestuurd. Als het goed is kan je het nu terug sturen 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic