1
Vraag
2
Reacties
UYWZ9UJK

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

tweede tv - ik kan hierop niet alle zenders ontvangen.

Heb zojuist nieuwe digitale ontvanger op tweede tv geinstalleerd is gelukt, echter ontvang geen fox sports en ziggo totaal op tweede tv op slaapkamer, hoe kan dit??
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Dag UYWZ9UJK

als het om de nieuwe Humax 5500c gaat, die kleine box met het Ziggo logo, ontvang je alleen de vrije zenders. Daarin kan ook geen smartcard worden geplaatst. Gaat het om een ander model, dan even melden, zoals Teun al vraagt.

Bekijk in context

11 Reacties 11
Teun

Level 17
  • 4206Posts
  • 182Oplossingen
  • 809Likes
Geïnstalleerd met de juiste codes? is het toevallig de humax 5500?

Even aangeven wat je in huis hebt.

Teun
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Dag UYWZ9UJK

als het om de nieuwe Humax 5500c gaat, die kleine box met het Ziggo logo, ontvang je alleen de vrije zenders. Daarin kan ook geen smartcard worden geplaatst. Gaat het om een ander model, dan even melden, zoals Teun al vraagt.
UYWZ9UJK
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ja het is idd 5500c-nl
Teun

Level 17
  • 4206Posts
  • 182Oplossingen
  • 809Likes
Dan wordt het dus niet in dit geval moet je dus een losse humax 5100 of5300 hebben waar je kaart in kan gr teun
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Nog beter: een 5200c van Humax. Dan kun je ook ongestoord iets opnemen en naar een andere zender kijken. Kijk daarvoor eens op marktplaats. Nieuw word deze alleen nog verkocht als bundel met de TV+H3, dus de verkoop van 2e hands loopt nu wel wat vlotter. Maar je moet het uiteraard aandurven voor gebruikt te gaan.
basco

Level 1
  • 53Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
over 1 mnd geen analoog tv meer ,maar hoe nergens staat meer iets over die gratis digitale tuner die we dan zouden krijgen er klantonvriendelijk allemaal
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Hier staat het toch echt wel.
basco

Level 1
  • 53Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
begrijp ik het goed dat met umax 5500 ik er nog maar 2 kan krijgen omdat ik al een card hebt en als ik de hd550 koop dan telt ie niet mee waarom is dat
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
basco wrote:
begrijp ik het goed dat met umax 5500 ik er nog maar 2 kan krijgen omdat ik al een card hebt en als ik de hd550 koop dan telt ie niet mee waarom is dat


Dag basco

volgens mij mag je nog steeds 5 smartcards hebben in totaal. Maar daarin tellen de XL, en volgens mij ook de 5500c in mee. Zit je aan dat maximum verkrijg je er niet meer via Ziggo, maar wil je zelf nog een decoder/mediabox/ontvanger/PVR aanschaffen, kan dat natuurlijk, maar daarvoor krijg je dan geen smartcard meer. Sowieso levert Ziggo deze niet meer los.

Je zou dus op marktplaats bv. wel een andere Humax kunnen kopen, want sowieso zijn er wat types welke ook in oud UPC gebied bruikbaar zijn, maar ook in oud Ziggo gebied, voor de ontvangst van de vrije zenders. Koop je zelf een Humax 5550c, welke gelijk is aan de 5500c, maar nu zonder Ziggo logo, dan kun je natuurlijk ook die gebruiken. Kijk andesr eens hier:

https://community.ziggo.nl/mediaboxen-modules-95/wat-je-moet-weten-als-je-de-humax-gebruikt-in-oud-o...
basco

Level 1
  • 53Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
waarom is tv kijken tegenwoordig zo ingewikkeld geworden vroeger hing je een lintkabel aan de gordijnen rails en klaar was je nu wordt het door ziggo steeds moeilijker gemaakt. terwijl het juist met de moderne technieken eenvoudiger zou moeten worden. bv in griekenland , gewoon een tv antenne op dak, een coaxkabel naar tv en je kijkt digitaal.!!!!! zo simpel kan het dus ook en gratis 10 zenders incl cnn .maar ziggo houd liever zij n eigen verdien model in stand en jaagt graag zijn klanten op kosten , door bv ieder jaar de toch al hoge prijzen te verhogen
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
basco wrote:

waarom is tv kijken tegenwoordig zo ingewikkeld geworden vroeger hing je een lintkabel aan de gordijnen rails en klaar was je nu wordt het door ziggo steeds moeilijker gemaakt. terwijl het juist met de moderne technieken eenvoudiger zou moeten worden. bv in griekenland

Di gaat hier ook, het wordt alleen niet door Ziggo verzorgt.

https://www.digitenne.nl/
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic