Vraag
Reacties
Oplossing
gpanaco
Level 3

tv wordt automatisch uitgeschakeld

Als we naar een film kijken bijvoorbeeld en die op pauze zetten of als we een opname terugkijken van de bewaarde films en die op pauze zetten dan komt na enkele minuten er een rechthoekig blok waarin staat dat de tv automatisch wordt uitgeschakeld na 200 of 300 seconden. Als u door wil kijken klik dan op OK. Maar als ik dan op OK druk met mijn afstandsbediening gebeurt er helemaal niets en kan ik niet verder kijken. Ik kan hier geen oplossing voor vinden. Wie heeft hier een oplossing voor? We hebben een next box.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
gpanaco
Level 3
Topicstarter

Dank. Ik heb inderdaad gevonden  dat de tv na 4 uur uitgeschakeld zou worden. Heb ik verwijderd. Ik had al een keer gebeld met de klantenservice en die vertelde mij dat dit probleem opgelost zou worden na een nieuwe update maar dat was dus niet zo. Hopelijk is het nu opgelost.

Nogmaals dank voor jullie expertise.

Bekijk in context

0 Kudos
2 Reacties 2
Steefb
Level 20

Dit lijkt me een melding van je tv, dus kijk daar in je instellingen hoe je die tijd kan aanpassen.

Tip. gebruik de volume knop, dan zal waarschijnlijk de melding wel verdwijnen.

Met de afstandsbediening van de tv zal het altijd moeten werken.

gpanaco
Level 3
Topicstarter

Dank. Ik heb inderdaad gevonden  dat de tv na 4 uur uitgeschakeld zou worden. Heb ik verwijderd. Ik had al een keer gebeld met de klantenservice en die vertelde mij dat dit probleem opgelost zou worden na een nieuwe update maar dat was dus niet zo. Hopelijk is het nu opgelost.

Nogmaals dank voor jullie expertise.

0 Kudos