1
Vraag
2
Reageer en help mee
Markssa

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

tv kijken op meerde tvs

Hallo wij hebben een tv met zo kaartje zonder kast en daarmee ontvangen we zenders en ik vroeg me af kan je daar meerdere van hebben in een huis 

2 Reacties 2
Steefb

Level 20
  • 15864Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes

Voor de ongecodeerde zenders is het onbeperkt .

 

Hoeveel ontvangers kan ik aansluiten? | Klantenservice | Ziggo

 

Heb je een abonnement op Digitale TV met een mediabox of CI+ Module?
Dan lenen we nog maximaal twee mediaboxen, twee CI+ modules of twee digitale ontvangers (of een combinatie ervan). We leveren als dat nodig is een smartcard mee. Je hoeft dus niet zelf een smartcard te kopen. Bijvoorbeeld: Je hebt beneden een tv met een CI+ Module. Dan kun je op twee andere plekken nog extra ontvangers neerzetten.

Heb je een abonnement met een Mediabox XL?
Dan lenen we nog maximaal twee extra mediaboxen XL. Daarnaast kun je nog maximaal het volgende lenen:

  • 2 extra mediaboxen/digitale ontvangers of
  • 2 CI+ modules of
  • 1 extra mediabox of 1 CI+ Module.

Heb je ooit zelf een mediabox of CI+ Module aangeschaft en van ons een smartcard gekregen? Dan kun je in totaal drie smartcards activeren. Losse smartcards leveren we niet meer.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19161Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7271Likes

Goedemiddag @Markssa en welkom op de Community,

Goed dat je aanklopt op dit forum met je vraag. Onze expert @Steefb heeft je zo te zien al van het juiste antwoord voorzien. 
Op deze pagina lees je hierover meer. Laat het maar weten als je hierover nog vragen hebt. We helpen je dan graag verder. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic