sandersS

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

tv heeft wel zenders gevonden maar toch geen beeld

Hi, 

 

Ik heb een Sony Bravia tv. Ik probeer de tv te installeren. Ik vul de frequentie en netwerk id van ziggo correct in. Ik probeer via CI Module te installeren. De module zit er uiteraard niet in tijdens de installatie. Na gescand te hebben krijg ik wel te zien er zijn (ongeveer 300) zenders gevonden. Als ik dan het menu sluit zou ik eigenlijk NL 1, 2 en 3 moeten zien. Deze zie ik NIET. Als ik de module er dan in doe, krijg ik wel de melding dat de tv een goede connectie heeft gemaakt met de module en dat het klaar is voor gebruik. Maar nog steeds nergens beeld. 

 

Ik denk zelf niet dat het aan de COAX ligt, want anders zou de tv geen zenders vinden toch? 

8 Reacties 8
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

Dat is niet zeker.

Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?

En eventueel ook een foto van een andere coax wandcontactdoos waar de TV op aangesloten zit?

youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 152Oplossingen
  • 709Likes

Je moet de gevonden zenders wel opslaan.

Wat zie je dan wel? Melding?

sandersS
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dat de zenders gevonden zijn. en dan kan ik alleen maar kiezen voor sluiten.

sandersS
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Alles is goed aangesloten. Zelf rechtstreeks vanuit AOP verbinding gemaakt

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

@sandersS  schreef:

Alles is goed aangesloten. Zelf rechtstreeks vanuit AOP verbinding gemaakt


Het gaat er niet om of alles goed aangesloten is, maar om de materialen die er nu zijn.

Als dat niet meer hedendaagse zijn, kan Ziggo die deels gratis voor je vervangen, als je verder in je huis is, dan kun je dit mogelijk zelf.

youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 152Oplossingen
  • 709Likes

Er komt toch een melding als je een kanaalnummer kiest?

sandersS
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ja ik krijg dan de melding geen signaal. Ik krijg wel alle zender info etc te zien

 

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Welkom op de Ziggo Community @sandersS! Wat een vreemd probleem. Zeker omdat de tv aangeeft dat hij wel zenders vindt. Ik sluit me bij @Bert aan en ik wil toch even naar de aansluiting kijken. Wil je een foto delen van hoe de huidige aansluiting in elkaar steekt? Dan gaan we samen opzoek naar een oplossing! 

Uitgelicht topic