1
Vraag
2
Reacties
goldenluck

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

tv aansluiten op welke aansluiting?

Mijn zoon heeft een internetabonnement bij Ziggo, die werkt prima, maar daarbij worden de standaard tv zenders gratis mee geleverd. Maar bij het aansluiten van de tv met een coaxkabel ( mannetje en vrouwtje aansluiting) konden wij in de wanddoos die in zijn woning zit niet de goede aansluiting vinden voor de coaxkabel. Heb de foto van de aanwezige wanddoos toegevoegd. Hoe kan ik de tv werkend krijgen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dit is de POA -01 B splitter doe op je wandcontactdoos zit, daar past een vrouwelijke IEC connector op.

 

Bert_1-1641919278840.png

 

 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Als je die kabel op de POA-01 B aansluit en op de TV, dan zou je TV signaal moeten krijgen.

 

TV installeren | Klantenservice | Ziggo

goldenluck
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

De POA-01 is dat de aansluiting waar ook de internetkabel in zit? Dus dat zilverkleurig opzet stuk?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@goldenluck Jawel, ieder apparaat haalt uit het signaal wat hij nodig heeft.

goldenluck
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@BertMaar daar past mijn vrouwelijke IEC connector niet op, daar gaat alleen toch zo'n "draai aansluiting" (heet dat niet een F-connector) in.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dit is de POA -01 B splitter doe op je wandcontactdoos zit, daar past een vrouwelijke IEC connector op.

 

Bert_1-1641919278840.png

 

 

goldenluck
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Bert  Bedankt voor de hulp, ga morgen even proberen als ik bij mijn zoon ben. Zal vast lukken denk ik!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic