Mijn zoon heeft een internetabonnement bij Ziggo, die werkt prima, maar daarbij worden de standaard tv zenders gratis mee geleverd. Maar bij het aansluiten van de tv met een coaxkabel ( mannetje en vrouwtje aansluiting) konden wij in de wanddoos die in zijn woning zit niet de goede aansluiting vinden voor de coaxkabel. Heb de foto van de aanwezige wanddoos toegevoegd. Hoe kan ik de tv werkend krijgen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dit is de POA -01 B splitter doe op je wandcontactdoos zit, daar past een vrouwelijke IEC connector op.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Als je die kabel op de POA-01 B aansluit en op de TV, dan zou je TV signaal moeten krijgen.
De POA-01 is dat de aansluiting waar ook de internetkabel in zit? Dus dat zilverkleurig opzet stuk?
@goldenluck Jawel, ieder apparaat haalt uit het signaal wat hij nodig heeft.
@BertMaar daar past mijn vrouwelijke IEC connector niet op, daar gaat alleen toch zo'n "draai aansluiting" (heet dat niet een F-connector) in.
Dit is de POA -01 B splitter doe op je wandcontactdoos zit, daar past een vrouwelijke IEC connector op.
@Bert Bedankt voor de hulp, ga morgen even proberen als ik bij mijn zoon ben. Zal vast lukken denk ik!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.