Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
goldenluck
Level 1

tv aansluiten op welke aansluiting?

Mijn zoon heeft een internetabonnement bij Ziggo, die werkt prima, maar daarbij worden de standaard tv zenders gratis mee geleverd. Maar bij het aansluiten van de tv met een coaxkabel ( mannetje en vrouwtje aansluiting) konden wij in de wanddoos die in zijn woning zit niet de goede aansluiting vinden voor de coaxkabel. Heb de foto van de aanwezige wanddoos toegevoegd. Hoe kan ik de tv werkend krijgen?

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Dit is de POA -01 B splitter doe op je wandcontactdoos zit, daar past een vrouwelijke IEC connector op.

Bert_1-1641919278840.png

Bekijk in context

Ga naar reactie
6 Reacties 6
Meldingen
Aan Uit
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Als je die kabel op de POA-01 B aansluit en op de TV, dan zou je TV signaal moeten krijgen.

TV installeren | Klantenservice | Ziggo

0 Kudos
goldenluck
Level 1
Topicstarter

De POA-01 is dat de aansluiting waar ook de internetkabel in zit? Dus dat zilverkleurig opzet stuk?

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

@goldenluck Jawel, ieder apparaat haalt uit het signaal wat hij nodig heeft.

0 Kudos
goldenluck
Level 1
Topicstarter

@BertMaar daar past mijn vrouwelijke IEC connector niet op, daar gaat alleen toch zo'n "draai aansluiting" (heet dat niet een F-connector) in.

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Dit is de POA -01 B splitter doe op je wandcontactdoos zit, daar past een vrouwelijke IEC connector op.

Bert_1-1641919278840.png

Ga naar reactie
goldenluck
Level 1
Topicstarter

@Bert  Bedankt voor de hulp, ga morgen even proberen als ik bij mijn zoon ben. Zal vast lukken denk ik!