Sinds gisteren heb ik (zowel overdag als 's-avonds) volkomen uit het niets last gekregen van vastlopend beeld Videoland en slecht en vastlopend beeld bij terugkijken opgenomen programma's. Bij diagnostiek staat bij internetsnelheid: 'traag'. Ik heb de afgelopen jaren niets gewijzigd aan instellingen, bekabeling en router/modem. Op mijn PC en telefoon heb ik geen klachten over mijn internet. Sinds 2019 heb ik een Ziggo Connectbox (in meterkast), en sinds oktober 2020 een Mediabox XL. Na gisteren heb ik de stroom tijdelijk van de Connectbox en Mediabox gehaald, maar direct daarna was de internetsnelheid weer 'traag'. Inloggen (draadloos, want via kabel is niet mogelijk met een iPad) voor het checken van de up- en downstreamwaarden op de Mediabox mislukte ('netwerk is niet gevonden'). Het checken van de up- en downstreamwaarden op de Connectbox is wel gelukt (foto's bijgevoegd). Tevens voeg ik foto's bij van de meterkast. In de woonkamer is de Mediabox vanuit de muur in 2020 opnieuw bekabeld (via de Smart TV), zie foto. De AOP in de meterkast is van Toptech (zie foto). Tevens is er een Tratec-versterker FRA-752/N in de meterkast geplaatst, o.a. voor een tweede TV-aansluiting in de slaapkamer. Nogmaals, tot gisteren nooit klachten gehad. Wie kan mij helpen?