Wanneer installeert ziggo op de next box de streamingdiensten Disney + en HBO MAX, Jullie hebben tenslotte ook andere streamingdiensten als Netfix, Videoland etc erop staan???
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hier is nog niets over bekend. Het is afwachten wat de toekomst brengt.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hier is nog niets over bekend. Het is afwachten wat de toekomst brengt.
proberen via chrome cast?
Daar gaat het niet om, je mag van Ziggo toch wel enige service verwachten?
Hey @j.h. , ik snap je laatste bericht niet helemaal. Waar gaat het niet om?
Of en zo ja; wanneer deze streamingsdiensten beschikbaar komen, dat is nog niet bekend. Helaas heb ik dus geen concreet antwoord voor je.
Ik vind het niet handig om naast de next nog meer apparaten met hun eigen afstandbedieningen aan mijn tv te koppelen. Vooral een hele rij met AB's op je tafel vind ik low tech!
Wellicht weer een prijsverhog op het abonnement. 👎🏻
@j.h. schreef:
Wanneer installeert ziggo op de next box de streamingdiensten Disney + en HBO MAX, Jullie hebben tenslotte ook andere streamingdiensten als Netfix, Videoland etc erop staan???
Dat moeten Disney en HBO MAX zelf ook nog willen, tegen redelijke voorwaarden.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.