1
Vraag
2
Reageer en help mee
bcr1210

Level 5
  • 143Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

storingen met nieuwe updates

Goedemorgen,

graag wil ik mijn ervaringen delen na de updates van de box.

Wat mij vooral opvalt is dat na schakelen tussen opgenomen programma's en weer terug naar live tv de spraak vaak niet meer synchroon is met het beeld. Alles weer aan en uit helpt wel. Erg irritant.

Ook heb ik de laatste dagen last als ik kanaal 150 (Netflix) heb gebruikt ik niet meer kan overschakelen naar een andere zender. Oplossing ook weer alles uit en weer opnieuw inschakelen.

hebben meerdere mensen hier problemen mee?

25 Reacties 25
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19710Posts
  • 1387Oplossingen
  • 7556Likes

Excuses, qua live-software is 5.07 inderdaad de meest recente versie. In de test zijn we inmiddels bezig met de 5.08. 

jenson

Level 10
  • 479Posts
  • 36Oplossingen
  • 177Likes

12 februari 2024.

Ziggo Go 5.08.8610 in de browser, nog 5.07 in de app.

Wat is er veranderd?

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19710Posts
  • 1387Oplossingen
  • 7556Likes

12 februari 2024.

Ziggo Go 5.08.8610 in de browser, nog 5.07 in de app.

Wat is er veranderd?

@jenson De Ziggo GO app (Android/iOS) wordt gefaseerd in de app stores uitgerold tot iedereen daar ook versie 5.08 heeft (net als web). 

De nieuwe versie brengt de volgende verbeteringen:
-Met deze software update zijn de prestaties beter dan voorheen. 

-Aan de hand van feedback zijn er diverse bugfixes doorgevoerd

-De nieuwe Ziggo Branding is in het menu doorgevoerd. 

bcr1210
Topicstarter
Level 5
  • 143Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Goedemorgen,

ik lees nu je antwoorden. het lijkt er nu op dat het geluid synchroon loopt met het beeld.

Waar ik nu de laatste week last van heb is horizontale storing in het beeld, zowel met opnames als met direct kijken. Niet de hele avond komt dit voor slechts incidenteel.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19710Posts
  • 1387Oplossingen
  • 7556Likes

Goedemorgen,

ik lees nu je antwoorden. het lijkt er nu op dat het geluid synchroon loopt met het beeld.

Waar ik nu de laatste week last van heb is horizontale storing in het beeld, zowel met opnames als met direct kijken. Niet de hele avond komt dit voor slechts incidenteel.

@bcr1210 Hartelijk dank voor het delen van je laatste bevindingen! Fijn om te lezen dat het geluid nu weer synchroon loopt ten opzichte van het beeld. Ik begrijp dat je nu een ander probleem constateert. Je hebt het over horizontale storing in het beeld. Kun je testen of je dit ook ziet wanneer je een andere HDMI kabel test tussen de mediabox en tv. Probeer eventueel ook of het zich voordoet via een andere HDMI poort op de televisie. Zie je kans het probleem vast te leggen door middel van een foto of korte opname? 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19710Posts
  • 1387Oplossingen
  • 7556Likes

@bcr1210 Is het nog gelukt een opname te maken van de beeldverstoring waarin je het in jouw laatste bericht over had?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic