Ron N
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

storing met code na instellen hoog contrast Mediabox XL

Na het instellen van de mediabox XL met de laatste software update heb ik deze ingesteld op hoog contrast.

Vanaf dat moment was de Box enorm traag, reageerde vreemd op de commando`s van de AB en kreeg steeds een scherm in het beeld dat deze zender momenteel niet beschikbaar is, controleer de kabels en code cs2048 (de code weet ik niet helemaal zeker meer, maar dat moet bekend zijn in het logboek aangezien ik dit bij de SD heb gemeld) resetten had geen effect, de storing en het vreemde gedrag met deze meldingen bleef aanwezig. Na het terugzetten van Hoog contrast naar normaal is dit niet meer gebeurt. Wellicht dat hier eens naar gekeken moet worden of dit een bug is van de laatste update. betreft hier een media box XL. 

1 Reactie 1
Jamyla Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 1064Reacties
  • 102Oplossingen
  • 190Likes

Goedemiddag @Ron N

Allereerst welkom hier op de Community en onze excuses dat je zolang hebt moeten wachten op een reactie.

Niet zo netjes vanuit ons dat jouw topic een maand lang onbeantwoord is gebleven. Jammer om dit te zien ๐Ÿ˜ž

Goed om te lezen dat jouw Mediabox XL inmiddels de update heeft gehad naar de meest recente software, maar treurig dat je sindsdien geen plezier beleeft aan de box.
Ik begrijp overigens niet helemaal wat je bedoelt met 'hoog contrast'. De box zelf houd geen 'logboek' bij, dus is het voor ons van belang om foutcodes die je ervaart, te noteren. Je kan de foutcodes overigens ook op de website terugvinden met oorzaken en oplossingen.

Ik begrijp dat je inmiddels door een passing in het contract geen problemen meer ervaart. Als ik je op dit moment nog ergens mee kan helpen, hoor ik het graag.

Uitgelicht topic