1
Vraag
2
Reacties
SANALOK

Stamgast
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

storing Viaplay op de app via de Ziggo Mediabox Next

Hallo,

Als ik via de app op mijn Mediabox Next naar Viaplay wilt kijken val het geluid weg van mij tv en op mijn sony soundbar. Mijn tv, soundbar en Mediabox next moet ik vervolgens resetten en dan doet het geluid allemaal weer maar ik moet niet weer proberen om Viaplay weer via de app op te starten want dan kan ik alles weer resetten en dit probleem heb ik sinds ik Viaplay hebt, 

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Wim C.
Super Expert
Super Expert
  • 1990Posts
  • 75Oplossingen
  • 914Likes

@SANALOK je hoeft geen sorry te zeggen. Via het instellingen-menu van de Mediabox Next kun je het apparaat terugzetten naar de fabrieksinstellingen. Je hoeft niet bang te zijn dat dan al je (geplande) opnames weg zijn, want die staan in de cloud. Wèl zul je na de herstart de wachtwoorden van Viaplay en andere apps opnieuw moeten invoeren.

Laat maar weten wat er wel en niet is gelukt.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Wim C.
Super Expert
Super Expert
  • 1990Posts
  • 75Oplossingen
  • 914Likes

Dag @SANALOK 

Welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf óók klant ben. Ziggo moderators komen meestal binnen een werkdag (tussen maandag en vrijdag) langs in elk topic.

Als je het hebt over het resetten van de Mediabox Next bedoel je daarmee dat je de mediabox hebt teruggezet naar de fabrieksinstellingen?

AlexHelpt
Expert
Expert
  • 1512Posts
  • 246Oplossingen
  • 656Likes

Ik denk dat SANALOK het heeft over het van de stroom halen van de genoemde apparatuur 🙂

Wim C.
Super Expert
Super Expert
  • 1990Posts
  • 75Oplossingen
  • 914Likes

@AlexHelpt vandaar ook mijn vraag; van de stroom halen is eigenlijk meer opnieuw opstarten.

SANALOK
topicstarter
Stamgast
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

ja, klopt, sorry, van de stroom dus alle apparaten tv, soundbar en mediabox

Wim C.
Super Expert
Super Expert
  • 1990Posts
  • 75Oplossingen
  • 914Likes

@SANALOK je hoeft geen sorry te zeggen. Via het instellingen-menu van de Mediabox Next kun je het apparaat terugzetten naar de fabrieksinstellingen. Je hoeft niet bang te zijn dat dan al je (geplande) opnames weg zijn, want die staan in de cloud. Wèl zul je na de herstart de wachtwoorden van Viaplay en andere apps opnieuw moeten invoeren.

Laat maar weten wat er wel en niet is gelukt.

SANALOK
topicstarter
Stamgast
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Bdedankt Wim, ik ga het uitproberen en hou jullie op de hoogte.

SANALOK
topicstarter
Stamgast
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hallo Wim,

Ik heb de Media box teruggezet naar de fabrieksinstellingen en het werkt perfect. Een paar keer uitgeprobeerd en werkt prima.

Hartstikke blij en hartstikke bedankt. 

Wim C.
Super Expert
Super Expert
  • 1990Posts
  • 75Oplossingen
  • 914Likes

Nou @SANALOK mooi dat het gewerkt heeft en is opgelost. 
Dank voor je feedback. 👍🏻

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic