TV vanavond paar keer uitgevallen tijdens voetbal in 4k op espn 5 , komt melding in beeld , titel is naar uw tv gestuurd met code SM-T 720 , en sprong ook een paar keer naar HD , wat is dat ?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hallo Marije , ik was op dat moment even vergeten , dat ik n familielid , mijn ziggo inlog had gegeven , en die wilde toen zijn tablet met zijn tv koppelen , wat een paar keer mislukte , en dat zag ik dus op , mijn , tv !
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Van de Next heb ik dit nooit gezien of gelezen.
Heb je een Samsung Galaxy tablet SM-T720 in huis?
Zo ja, het lijkt erop dat er een signaal naar je TV wordt gestuurd.
Zo nee, hebben de buren er één?
Hallo Bert , tv of box next is geen wifi , maar bekabeld , hoe kan dat ?
hebt u toevallig een smart tv ?
Ik denk ineens aan iets anders.
Is er iemand die op die SM-T720 de Ziggo Go app heeft en iets aan het doen is in de app?
wellicht op espn 4 zetten, 5 bestaat niet meer.
Als je geen box next hebt , dan bestaat espn 5 inderdaad niet meer !
Nu word ik wel heel nieuwschierig, ik heb een next box maar toch maar 4 espn kanalen, 3 kanalen + uhd kanaal, waar kan ik die 5 e vinden?
bedankt voor de tip, ik heb idd ook 5 kanalen.
Hallo Marije , ik was op dat moment even vergeten , dat ik n familielid , mijn ziggo inlog had gegeven , en die wilde toen zijn tablet met zijn tv koppelen , wat een paar keer mislukte , en dat zag ik dus op , mijn , tv !
@coenen Mogelijk weet je dat al, maar toch even gemeld.
Weet dat er met deze inlog ook in je Mijn Ziggo alles van je abonnement gewijzigd kan worden.
Het is dus opgelost @coenen? Super dat je de oorzaak achterhaald hebt 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.