hoe kom ik aan een afstand spraak bediening?
ik kan geen analoog radio meer kan ontvangen
alleen als ik een spraak afstand bediening heb? maar hoe kom ik daar aan
Opgelost! Ga naar oplossing.
Welkom op de Ziggo Community @noordholland1! Zoals @Steefb en @anoniemforum al aangeven, is het belangrijk om te weten welk type mediabox je hebt. De afstandsbediening met stembesturing werkt op de Mediabox XL met de nieuwe software en op de mediabox Next.
Heb je een van beide boxen in gebruik? Vul dan je Community profiel aan met je postcode en je huisnummer, zodat ik je eentje op kan sturen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
welke mediabox heb je?
Welkom op de Ziggo Community @noordholland1! Zoals @Steefb en @anoniemforum al aangeven, is het belangrijk om te weten welk type mediabox je hebt. De afstandsbediening met stembesturing werkt op de Mediabox XL met de nieuwe software en op de mediabox Next.
Heb je een van beide boxen in gebruik? Vul dan je Community profiel aan met je postcode en je huisnummer, zodat ik je eentje op kan sturen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.