Vraag
Reacties
Oplossing
Pkrzz
Level 1

soundbar geeft niet alle zenders geluid

Hallo,

Ik heb net mijn ziggo pakket geïnstalleerd, maar merk dat niet alle zenders over de soundbar gaan. Daar heb ik wat hulp bij nodig.

De humax 5300 is geïnstalleerd en doet het over de tv speakers. Nu wil ik het geluid over mijn soundbar hebben. 

Dat kan ik instellen via de mediabox door instellingen op dolby digital te zetten.  Dan komen bij sommige zenders rechtsboven het icoontje DD te staan en loopt alles netjes via de soundbar.  Ga ik zappen kom ik zenders tegen die dat niet hebben,  dan heb ik geen geluid.

Dan moet ik het weer op de tv speaker zetten.  Dat lijkt me niet de bedoeling.  Verder heb ik ook geen opties. 

Ik heb de soundbar via een optische kabel naar de tv lopen en de mediabox via een hmdi naar de tv.

Ik heb de optische kabel geprobeerd via de mediabox te lopen, dat werkt ook niet. Dan heb ik ook geen audio op mijn playstation 

Ik heb de mediabox opnieuw geïnstalleerd, dat werkt ook niet. Ik heb via de instellingen via mijn smart tv geprobeerd,  maar ook geen succes.

Dus mijn vraag is, hoe kan ik dit oplossen?

Alvast bedankt!

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mariska
Community Developer
Community Developer

Hi @Pkrzz en welkom op de Community! 

Ik zie dat er in je andere topic al actief wordt meegedacht door Teun. Ik sluit daarom dit topic. 

Bekijk in context

0 Kudos
1 Reactie 1
Mariska
Community Developer
Community Developer

Hi @Pkrzz en welkom op de Community! 

Ik zie dat er in je andere topic al actief wordt meegedacht door Teun. Ik sluit daarom dit topic. 

0 Kudos