pvds1

Level 4
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes

smartcard opzeggen

@Paul ik zou een week geleden een retour envelop ,binnen enkele dagen krijgen om mijn opgezegde CI+ module terug te sturen.Maar nog steeds niks gekregen het gaat om smartcard beginnende met SN: 1024.

Dit is al de 2e keer dat ik niks krijg ,ik begin het nu vervelend te vinden.

Had al een reactie onder m,n eerdere bericht gezet maar daar werd ook niet op gereageerd .

15 Reacties 15
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Het moderatie-team heeft zojuist een seintje gekregen.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19165Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7272Likes

Goedemiddag @pvds1,

Sorry dat je nu al zolang wacht! Er zat helaas even een kink in de kabel vanwege een omzetting naar een ander achterliggend systeem. Je krijgt nu alsnog z.sm. de retourenveloppe voor de bruikleen CI Plus met bijbehorend Smartcardnummer (1024***). Je had hiervoor geen nieuw topic hoeven openen, dit topic liep hiervoor immers al. Mijn excuses voor het ongemak, het wordt nu z.s.m. geregeld. 

pvds1
Topicstarter
Level 4
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes

Ok bedankt sorry had de griep zodoende dat ik zo laat reageer.

Ik heb nog niks gekregen maar ik wacht het af.

mvg

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19165Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7272Likes

@pvds1 In de eerste plaats van harte beterschap gewenst! Ik kan me voorstellen dat je dan even andere dingen aan je hooft hebt. 

Inhakend op je vraag: 
Je hebt op 3 februari 2023 al wel een bevestiging ontvangen met betrekking tot de opzegging van de Smartcard 1024*** behorend bij de CI Module met SN: 130*****221  Je hoort de retourenveloppe binnen 1 a 2 werkdagen te ontvangen met de post. Ik verwacht dus dat de enveloppe een dezer dagen op je deurmat moet vallen. 

pvds1
Topicstarter
Level 4
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes

ja de bevestigings mail heb ik ontvangen ,maar nog steeds geen retourenveloppe ,dus 1 a 2 werkdagen gaat niet op.

Maar wacht nog even mischien morgen.

mvg

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19165Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7272Likes

@pvds1 Mocht je nou morgen in de loop van de dag nog niets ontvangen hebben, laat het mij dan weten. 

pvds1
Topicstarter
Level 4
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes

ok doe ik,bedankt.

pvds1
Topicstarter
Level 4
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes

Hallo @Paul  vandaag ook geen retour envelop ontvangen.

Ik denk dat er wederom wat mis is gegaan.

mvg 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19165Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7272Likes

@pvds1 Vervelend dat je nog niets ontvangen hebt! Ik heb dit een nader onderzocht maar er lijkt toch iets misgegaan te zijn bij het geautomatiseerde proces bij het opzeggen v.d. smartcard. We hebben nu via een andere manier een retourenveloppe voor je aangevraagd. Die dien je nu alsnog z.s.m. te ontvangen. Mijn excuses voor de vertraging! 

pvds1
Topicstarter
Level 4
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes

@Paul  ok bedankt voor je hulp, hoop dat het nu goed is .

Wacht het af ,als ik hem wel ontvang laat ik het je weten.

mvg

pvds1
Topicstarter
Level 4
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes

@Paul nog steeds geen retourenvelop, had er toch moeten zijn nu.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19165Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7272Likes

@pvds1 Zo te zien is de retourenveloppe nog onderweg. Die moet nu echt een dezer dagen op de mat vallen. 

pvds1
Topicstarter
Level 4
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes

ok dank je ,voor je snelle reactie, wacht het nog even af.

mvg

pvds1
Topicstarter
Level 4
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes

@Paul envelop vandaag ontvangen .

mvg

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19165Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7272Likes

@pvds1 Ah, fijn dat je de retourenveloppe dan eindelijk ontvangen hebt. Nogmaals mijn welgemeende excuses voor het feit dat dit zolang heeft moeten duren. We zien de CI Plus met bijbehorende smartcard dan binnenkort retourkomen. Bewaar het afgiftebewijs in iedergeval goed totdat je van ons bericht ontvangen hebt dat de CI Plus + Smartcard bij ons retour ontvangen zijn. 

Laat je het weten als wij verder nog iets kunnen doen?

Uitgelicht topic