pvds1

Level 4
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes

smartcard opzeggen

hallo ik heb onlangs een smart mini ontvangen ,en zou een smartcard  opzeggen en terugsturen maar heb nog steeds geen retour envelop ontvangen, terwijl dit was afgesproken .

7 Reacties 7
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75170Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @pvds1. Ik begrijp dat 1 van je CI+ modules met kaart opgezegd moet worden. Gaan we regelen! Ik zie er 2 op je klantnummer. Welke van de 2 wil je opgezegd hebben? Het gaat dan om het nummer op de smartcard.  Eerste 4 cijfers zijn voldoende :-). 

pvds1
Topicstarter
Level 4
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes

Hallo 1024 is de kaart die opgezegd moet worden,bedankt voor je hulp

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19165Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7272Likes

@pvds1 Hartelijk dank voor je reactie ter bevestiging! Ik heb een verzoek ingediend om de smartcards die begint met SN: 1024** op te zeggen ingediend. Je ontvangt binnen enkele dagen een retourenveloppe waarin je de Smartcard kosteloos retour kunt sturen naar onderstaande retouradres.

XPO/Ziggo

Antwoordnummer 1070

5800VB Venray

 

Let op: vergeet niet om het afgiftebewijs te bewaren totdat je van ons een bericht ontvangen hebt dat de Smartcard retour ontvangen is. 

pvds1
Topicstarter
Level 4
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes

Bedankt.

pvds1
Topicstarter
Level 4
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes

hallo ik heb nog steeds geen retourenvelop gekregen , is dat normaal want ik zou hem binnen enkele dagen krijgen. mvg

 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19165Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7272Likes

Goedemiddag @pvds1,

Sorry dat je nu al zolang wacht! Er zat helaas even een kink in de kabel vanwege een omzetting naar een ander achterliggend systeem. Je krijgt nu alsnog z.sm. de retourenveloppe voor de bruikleen CI Plus met bijbehorend Smartcardnummer (1024***).

Uitgelicht topic