Ik heb 3 smardcards waarvan er 1 dagelijks word gebruikt en gewoon werkt maar niet meer in mijn Ziggo staat ?
Die andere 2 worden niet zo vaak gebruikt,de ene geeft foutcode E19-4 en de andere foutcode E100-4 maar ook deze staan dus niet meer in mijn ziggo ?
Hoezo is alles in mijn Ziggo verdwenen .... alleen de Nextbox staat er nog in.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Check & dubbel check, je hebt helemaal gelijk. In het systeem waarin wij klanten opzoeken, staan al je smart cards gelukkig actief maar als ik je Mijn Ziggo account onder de loep neem, zie ik hetzelfde als jij.
Er is hiervoor een ticket gelogd zodat dit zsm wordt opgelost. Doordat het vakantietijd is en de kerstdagen voor de deur staan, kan dit wat langer duren dan normaal. In de tussentijd is het natuurlijk wel fijn dat je op alle smart cards weer tv kunt kijken. Via de klantenservice of via deze weg kunnen we het zenderoverzicht wel opnieuw voor je ophalen, hiervoor dient de tv aan te staan. In dit geval zou ik je aanraden om dit via een live chat te regelen omdat wij moderators niet altijd direct (kunnen) reageren en je tv dan mogelijk allang weer uit staat.
Alright! Ik heb je een PB gestuurd 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Staan postcode en huisnummer in je community-profiel ? Dit is alleen zichtbaar voor moderators, zodat de juiste gegevens kunnen worden geraadpleegd.
Hey @Thunder 🙂
Ik snap dat je ervan staat te kijken dat ineens alle smart cards zijn verdwenen. Ik heb je gegevens erbij gepakt en aan deze kant staan 3 smart cards actief. Sta je ingelogd met de gebruikersnaam rjk**@ziggo.nl ?
Ja ik sta daarmee ingelogd en zie alleen nr 22******09 staan en die is van de next box.
Check & dubbel check, je hebt helemaal gelijk. In het systeem waarin wij klanten opzoeken, staan al je smart cards gelukkig actief maar als ik je Mijn Ziggo account onder de loep neem, zie ik hetzelfde als jij.
Er is hiervoor een ticket gelogd zodat dit zsm wordt opgelost. Doordat het vakantietijd is en de kerstdagen voor de deur staan, kan dit wat langer duren dan normaal. In de tussentijd is het natuurlijk wel fijn dat je op alle smart cards weer tv kunt kijken. Via de klantenservice of via deze weg kunnen we het zenderoverzicht wel opnieuw voor je ophalen, hiervoor dient de tv aan te staan. In dit geval zou ik je aanraden om dit via een live chat te regelen omdat wij moderators niet altijd direct (kunnen) reageren en je tv dan mogelijk allang weer uit staat.
Oke,dank je wel. 👍
Zal het morgen via de chat regelen.
@Thunder, even een update van mijn kant! Mijn collega's van de juiste afdeling zijn er nog mee bezig, ik houd het ticket voor je in de gaten.
Ik had ook al contact gehad via de chat maar helaas is dat ook niet gelukt.
Ondertussen was er hier ook een paar dagen een algehele storing in de wijk waardoor er verschillende uren geen internet en tv was. Ik wacht af en kijk af en toe als ik tijd heb of er al verandering gaande is.
Bedankt voor de update Mariska.
Oh meen je 😞 Dat is rot om te lezen. Werken je smart cards op dit moment wel? Laat het maar weten anders stuur ik je even een privébericht zodat we het voor nu in elk geval werkend krijgen.
ik zie dat er 1 weer werkt maar de andere nog niet en in Mijn Ziggo staan de kaarten nog niet.
Alright! Ik heb je een PB gestuurd 🙂
Heb net gekeken en alle kaarten staan er weer in en werken ook weer.
Mariska bedankt voor de hulp 👍
Super @Thunder! Thanks ook voor de update en mocht er in de toekomst wat zijn dan weet je ons hier te vinden 😉 Fijne dag!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.