Echt waardeloos. Ziggo wijst naar skyshowtime als het gaat om toegang tot skyshowtime en skyshowtime wijst naar Ziggo omdat er een link gestuurd moet worden waar ziggo weer niets van af weet.
@Ziggo, los het op. Mijn abonnement loopt via jullie en ik heb recht op gratis toegang volgens jullie eigen voorwaarden. Klanten niet doorverwijzen naar een ander platform met de boodschap dat zij het moeten oplossen. Knap waardeloos nu. Al 1.5 uur aan de telfoon gezeten met ziggo en daarna nog een uur met skyshowtime. Eerst met een chatbot die er niets van begrijpt en daarna per mail die ook een reactie wat nergens op sloeg. Gewoon oplossen dus. Dit duurt veel te lang.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Goedemorgen @jurmaring ,
Ontzettend vervelend dat je geen gebruik kan maken van SkyShowtime. Dat je van het kastje naar de muur wordt gestuurd had ik graag anders gezien en ik begrijp dat je van de hele situatie baalt. Ik help je heel graag om dit op te lossen.
We hebben een aantal incidenten lopen met betrekking tot SkyShowtime. Om beter te begrijpen waar dit onder valt, heb ik nog een aantal vragen voor je. Aan deze kant zie ik dat SkyShowtime geactiveerd staat. In hoeverre is het gelukt om een account bij SkyShowtime aan te maken? En op welk punt gaat het mis? Krijg je een bepaalde foutmelding, en zo ja, waar precies en welke?
Mijn account bij ziggo staat op actief abonnement voor skyshowtime. Bij skyshowtime krijg ik de melding "Je hebt geen abonnementen". Er wordt dan verwacht dat ik een abonnement neem bij skyshowtime. Als ik mail met skyshowtime zeggen ze dat het ligt bij ziggo en dat er een activeringslink gestuurd moet worden door ziggo naar mij waardoor ik gratis toegang krijg.
(Ik heb een betaald abonnement gecombineerd met vodafone en dus heb ik gratis toegang.) Kortom beide partijen wijzen naar elkaar. Als ik dan bel met ziggo om een activeringslink weten ze van niets en kijken alleen naar het account en die staat op actief. Tja, dan weten ze het ook niet meer en wijzen weer naar skyshowtime. Het is echt geen manier om met klanten om te gaan. Maar uiteindelijk vind ik dat ziggo verantwoordelijk is. Zij bieden dit aan en ik ben klant bij ziggo. Ik kijk via mijn computer. Maar via de TV werkt ook niet.
Dank je wel voor de opheldering @jurmaring , dat klinkt inderdaad als een bekend probleem dat wij in onderzoek hebben. Ik ga jouw gegevens doorzetten naar mijn collega's, die dit gaan oplossen.
Ik moet nog even zeker weten welk e-mailadres je gebruikt. Gebruik je voor SkyShowtime hetzelfde e-mailadres waarmee je inlogt bij Mijn Ziggo? Mocht je voor SkyShowtime een ander e-mailadres gebruiken, wil je deze dan in je profiel zetten onder het stukje 'Persoonlijke opmerkingen'? Je moet het dan fonetisch uitschrijven.
Ja hetzelfde mailadres ** Privacy-gevoelige informatie verwijderd door moderator **
Top, dank je wel. Ik heb je gegevens doorgestuurd naar mijn collega's. Ik laat wat van me horen in dit topic zodra ik meer weet. Hier gaan denk ik een paar dagen overheen @jurmaring 🙂
Tja, een paar dagen. Ik zit inmiddels al weer 4 weken zonder skyshowtime. Als ik de andere reacties zie duurt dit al maanden. De gratis toegang tot skyshowtime zal ongetwijfeld klanten trekken maar als er iets niet goed functioneert wordt het dus eenvoudig niet opgelost. Zo moeilijk kan het niet zijn en anders stel ik voor dat ziggo de abonnementskosten betaald. Op deze wijze iets gratis aanbieden is wel erg goedkoop als er niet geleverd wordt.
Hey @jurmaring - begrijpelijk dat je het wachten behoorlijk zat bent ondertussen. Ik heb het openstaande ticket bekeken en het probleem speelt inderdaad nog steeds, dat spijt me. Je gegevens zijn doorgezet door Jesse en meer kan ik op dit moment niet voor je doen. We blijven de status van het ticket monitoren en komen in de lucht bij je zodra er een update is. Nogmaals excuses voor het ongemak.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.