1
Vraag
2
Reageer en help mee
Rbastiaa

Level 3
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

sky showtime werkt niet bij tv maxpakket

een aantal weken geleden kreeg ik een mailtje met dat ik skyshowtime kon activeren .

ik heb dat ook gedaan en kon daarna gelijk een leuke film kijken .

echter toen wij een dag later deel 2 wilde kijken kreeg ik een QR code te zien met als melding dat ik een abonnement moest afsluiten van 6,99 euro .

ik heb toen even goed gekeken in mijn ziggo maar deze staat onder beheer gewoon als streamingdienst aangemeld  ..

ik heb ook een tv max abonnement en er staat beschreven dat skyshowtime in mijn pakket in begrepen zit .

ik heb nu al 2 keer contact gehad met de ziggo op de chat met een week tijd ertussen nu is er weer een week voor bij en weet ik nog steeds niks .

 

Beste ziggo wat is er toch aan de hand ??????

 

63 Reacties 63
Rbastiaa
Topicstarter
Level 3
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

@Marije 

met een beller is sneller bedoel ik dat als jullie een vraag hebben aan mij  of het al werkt dat het dan sneller is geregeld als jullie mij bellen mijn nummer is bekent bij jullie . ps ik heb de storing gechat gebeld en in community  aangegeven 

ik moet nu constant inloggen in de community om te kijken of er iets veranderd is of dat er gereageerd is .

 

en ik zal wel te simpel denken maar als alles is opgelost en ik een openstaand incident ben waarom belt er dan niet iemand van de ziggo met iemand van de skyshowtime om mijn account te activeren ????

simpelweg gezien betaal ik nu voor een dienst die nu al 11 weken niet geleverd word .

ik vind het jammer en slordig 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5652Posts
  • 665Oplossingen
  • 2339Likes

Ik begrijp dat je zo denkt hoor @Rbastiaa  Maar helaas hebben we gewoon de mankracht niet om voor elk lopend incident de gebruikers telefonisch op de hoogte te houden.

Uiteraard is dat een wenselijke situatie, maar voor nu niet haalbaar. Het team wat de incidenten in kaart brengt, en allemaal onderzoekt hebben al tijd te kort 😞

Maar ik geef in ieder geval je feedback door.

Rbastiaa
Topicstarter
Level 3
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Alweer 4 weken geleden zonder reactie op de topic en status storing ... Wel een leuke deal gesloten met de ziggo .. heb 3 maanden espn als compensatie dat ik al 3maanden geen skyshowtime heb en voor elke maand dat ik nog geen skyshowtime heb krijg ik een maand extra espn....denk dat ik het hele voetbal seizoen kan afkijken 

Welmoed
Community Moderator
Community Moderator
  • 1378Posts
  • 152Oplossingen
  • 925Likes

Dit is zeker niet netjes, excuses @Rbastiaa. Een compensatie is leuk en zeker op zijn plek enkel is het eerder zaak dat dit nou eindelijk eens opgelost wordt. Ik ga er nogmaals achteraan.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic