@Boris48 Is dit de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt of is er nog iets in de meterkast met een coax kabel?
Zo ja, kun je daar ook een foto van plaatsen?
Zo nee, dan is een splitter ertussen mogelijk de oplossing, Ziggo kan je die gratis toesturen.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere werkdag langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten.
Op de pagina iets naar beneden scrollen.
Neem contact op met Ziggo via de chat als je sneller een splitter in huis wilt hebben.
Het chatscherm (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt vanzelf aan de rechterkant op onderstaande pagina.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/chatonly