1
Vraag
2
Reacties
RAMEILLEBRECHT

Level 4
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

signaal onderbreking van digitale radio Quantis QE317

ik heb sinds ziggo gestopt is met analoge radio de digitale radio quantis QE317  . valt regelmatig uit met melding geen signaal . vanuit het punt waar het signaal binnenkomt gaat het naar de woonkamer en daar gaat het via een splitter naar het standaard modum en dan naar mijn tv .Toen moest er een extra splitter er tussen om het te kunnen aansluiten en ik heb signaal uitval op de radio. nu aan gesloten zonder  de tweede splitter en van de quantis naar de tv. Het valt nog steeds uit. ik heb al in de kamer een nieuwe aansluitdoos geplaatst die ziggo niet gratis levert en het valt nog steeds uit kabels en nieuwe splitters gekregen en het valt nog steeds uit. mijn probleem is nog steeds niet opgelost en als er een monteur moet komen en het ligt niet aan ziggo dan  kan ik de monteur nog betalen ook . Want ziggo zegt dat het een signaal probleem is maar  het zal waarschijnlijk ergens bij mij zitten  volgens de helpdesk. maar via de humax als ik deze er tussen stopt in plaats van de quantis dan valt het niet uit . Ik heb alles al ge probeerd en kom niet van het probleem af  wie kan mij hier mee helpen dat ik digitale radio kan luisteren zonder onder brekingen

 

41 Reacties 41
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @Jcbmollen

Ik snap dat je een oplossing wilt. Ik zorg dat de nieuwe aansluitmaterialen naar je toegestuurd worden! 

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31066Posts
  • 2181Oplossingen
  • 15502Likes

@Jcbmollen Klopt het dat je alleen een Mediabox XL gebruikt en geen los modem hebt? In dat geval heb je nog een verloopstekker F female naar IEC male nodig om deze op de POA-254 te kunnen aansluiten.

 

Het gebruik van de Mediabox XL als modem + router is achterhaald, het advies is om een los (SmartWifi) modem aan te vragen c.q. de Mediabox XL alleen als decoder te gebruiken. In dat geval kun je de bestaande POA-01-B op de POA-254 plaatsen en sluit je de Mediabox XL en QE317 aan op de POA-01-B, zoals nu het geval is. Het modem sluit je met de F/F-kabel direct op de POA-254, de verloopstekker is hierbij niet meer nodig.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic