1
Vraag
2
Reacties
mees kees

Level 5
  • 75Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes

serie programmeren Next: ene serie lukt wel in zijn gehe, andere serie alleen één enkele aflevering.

Zoals gezegd Next en serie programmeren: bij de ene serie lukt het wel, bij de andere niet. Er wordt wel met popups gezegd dat de opnames gepland zijn, maar dat is niet in de gids terug te zien, niks is rood gecirkeld. Een enkele opname programmeren lukt wél. Ander programma lukt het wel om de serie in zijn geheel te programmeren. 

Ik lees een oplossing: die ene opname weer annuleren en dan weer de hele serie programmeren. Nog niet geprobeerd. Zijn er ook oplossingen bekend die het probleem ik een klap verhelpen/repareren???

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
Super Expert
  • 63217Posts
  • 4369Oplossingen
  • 16683Likes

Ziggo is er mee bezig om dit op te lossen, dit is niet in 1 klap te repareren met zoveel verschillende zenders, programma's, series en afleveringen.

Alles gebeurt in de cloud en alle afleveringen in een serie hebben een serie en aflevering code en daar gaat iets mis.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert

Level 21
Super Expert
  • 63217Posts
  • 4369Oplossingen
  • 16683Likes

Ziggo is er mee bezig om dit op te lossen, dit is niet in 1 klap te repareren met zoveel verschillende zenders, programma's, series en afleveringen.

Alles gebeurt in de cloud en alle afleveringen in een serie hebben een serie en aflevering code en daar gaat iets mis.

mees kees
Topicstarter
Level 5
  • 75Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes

Dank Bert! We gaan het zien en meemaken. 👍

mees kees
Topicstarter
Level 5
  • 75Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes

Er lijkt al veel gerepareerd en voorzover nog niet, voldoet jij 'therapie'. Thnx again.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Ga je voor een film of een serie?

Uitgelicht topic