1
Vraag
2
Reacties
MJBARRA

Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

serie opnames van 2022 niet zichtbaar

Terwijl in de lijst van mijn opnames ik zie de serie met (18 afleveringen) als ik op de serie klik zijn er geen opnames van 2022. Eentje van 2021 wel. Links boven zijn er geen seizoenen te zien (alleen “info” en “afleveringen”).

[Het gaat over BBC1 soapserie Eastenders]

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
MJBARRA
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Dank je, zoals jij beschrijf via de home knop kan ik snel alle afleveringen van de afgelopen week zien, maar niet die van 1/1/22 t/m 24/1/22, er zit niets meer hier onder seizoen 2021 want dat is langer dan een week geleden.

Met jouw inzicht heb het kunnen vinden😊 Als ik dit doe vanaf de tv gids scherm, - via de vergroot glas werkt het wel daar. Onder knop boven links “Overig” zijn min opnames. Onder 2021 & 2022 zijn er afleveringen van deze series die in de afgelopen week op televisie waren.

Hartstikke bedankt Bert 🙏🏻🌷

Bekijk in context

5 Reacties 5
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Bij het opnemen heb je de gehele serie opgenomen en van 2021 is wel raar, wat gebeurt er als je Eastenders opnieuw opneemt klikt op gehele serie, komt hij dan wel in je lijst tevoorschijn of blijft ie als nog leeg, heb je dit alleen bij BBC of ook andere kanalen.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

@MJBARRA Er gaat links en rechts nog wat mis met de series.

 

Zeg tegen de stembesturing EastEnders en klik OK op EastEnders, ga naar afleveringen en klik OK, dan zie je serie 2021 en 2022.

 

Of met de home knop dan pijltje naar links op het vergrootglas OK en vul Eas in, dan zie je EastEnders en klik OK op EastEnders, ga naar afleveringen en klik OK, dan zie je serie 2021 en 2022.

MJBARRA
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Dank je, zoals jij beschrijf via de home knop kan ik snel alle afleveringen van de afgelopen week zien, maar niet die van 1/1/22 t/m 24/1/22, er zit niets meer hier onder seizoen 2021 want dat is langer dan een week geleden.

Met jouw inzicht heb het kunnen vinden😊 Als ik dit doe vanaf de tv gids scherm, - via de vergroot glas werkt het wel daar. Onder knop boven links “Overig” zijn min opnames. Onder 2021 & 2022 zijn er afleveringen van deze series die in de afgelopen week op televisie waren.

Hartstikke bedankt Bert 🙏🏻🌷

MJBARRA
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Dank je Dave, dat was de Ziggo suggestie. Ik heb een paar keer de serie opnames geannuleerd dan opnieuw ingesteld en het maakt het geen verschil, 2022 opnames lijken er niet te zijn. Werken met zoek functie vanaf de tv gids werkt wel!😊

MJBARRA
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ik vraag me af of dit iets met de Brexit te maken heeft?🤣😂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic