Rooi1
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

serie new nurses verdwenen?

Volgens info zou de serie New nurses op 31 juli uit movie en series XL verdwijnen 

Echter sinds gisteren is serie niet meer te vinden.

Hoe kan dat?

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 11329Posts
  • 870Oplossingen
  • 3964Likes

Het had wat voeten in de aarde, maar de serie is inmiddels weer beschikbaar! Geniet ervan! 😄

Bekijk in context

7 Reacties 7
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 11329Posts
  • 870Oplossingen
  • 3964Likes

Hey @Rooi1 . 

Ook, ik vind dit zo'n fijne serie. Het is natuurlijk niet fijn dat hij ineens zomaar niet meer te vinden is. Op onze site zie ik helemaal geen einddatum, dus ik begrijp ook niet goed wat er mis gaat. Ik ga hier voor je achteraan en kom zo snel mogelijk terug met een update!

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 11329Posts
  • 870Oplossingen
  • 3964Likes

De serie is nog steeds niet terug zie ik, @Rooi1 . Het is doorgezet maar nog niet opgepakt. Natuurlijk zaten we vlak voor het weekend, wat ook niet geholpen heeft denk ik. 
Ik ga er nogmaals achter aan! 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 11329Posts
  • 870Oplossingen
  • 3964Likes

Ik heb alvast een kleine goeie update. De serie is verlengd en zal, wanneer hij weer te zien is (wordt aan gewerkt) ook na 30 juli nog beschikbaar blijven 🙂

Rooi1
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank voor volhouden!

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 11329Posts
  • 870Oplossingen
  • 3964Likes

Ik heb de serie nog steeds niet beschikbaar staan, dus ik vraag intern nog even om een update, @Rooi1 :-). Dan weet je in elk geval dat ik er nog steeds mee bezig ben. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 11329Posts
  • 870Oplossingen
  • 3964Likes

Update. Het probleem lijkt iets gecompliceerder dan gedacht. Daarom duurt het nu al relatief lang voor de serie weer beschikbaar is. De verwachting is echter dat de serie eind deze week weer te zien is. En zoals gezegd; het is verlengt en blijft dus ook langer beschikbaar ^^.  Ik hou jullie op de hoogte bij nieuwe updates. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 11329Posts
  • 870Oplossingen
  • 3964Likes

Het had wat voeten in de aarde, maar de serie is inmiddels weer beschikbaar! Geniet ervan! 😄

Bekijk in context