Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
jerry-elvira
Level 2

scart aansluiting gebruiken mediabox next

Kan iemand mij helpen. Ik wil graag mijn mediabox next aansluiten via een mini scartkabel, omdat ik geen HDMI aansluiting op het toestel heb. Bij de mediabox wordt standaard geen mini scartkabel geleverd. Heb gezocht naar deze scartkabel echter men zegt dat deze niet werk met Ziggo apparaten i.v.m andere pin bezetting. Weet iemand hoe of waar ik aan de juiste mini scartkabel kan komen of is er een moderator die mij kan helpen?

mvg Jerry

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi @jerry-elvira, goedemorgen en welkom hier!

Zeker kan ik je hierbij helpen. Ik heb de betreffende kabel voor je aangevraagd. Je ontvangt deze binnen enkele dagen kosteloos in de bus 🙂 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Meldingen
Aan Uit
Steefb
Level 20

Een moderator kan een kabel voor je opsturen.

Mediabox Next via Scart aansluiten - Ziggo Community

Bert
Level 21
T.E.A.M.

Een Ziggo moderator komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je vraagt te kijken en de nodige stappen te zetten.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Na klik op onderstaande link, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

jerry-elvira
Level 2
Topicstarter

Bedankt voor je info en hulp Bert.

jerry-elvira
Level 2
Topicstarter

Dank je Steefb

0 Kudos
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi @jerry-elvira, goedemorgen en welkom hier!

Zeker kan ik je hierbij helpen. Ik heb de betreffende kabel voor je aangevraagd. Je ontvangt deze binnen enkele dagen kosteloos in de bus 🙂 

jerry-elvira
Level 2
Topicstarter

Dank je wel Cecilia!😊