De c7140 -harddisk geeft aan dat ik een pincode moet uitvoeren om een software update te doen, dit wil ik ook maar ik kan met geen mogelijkheid 0000 invoeren hij pakt het simpelweg niet. Wat is hiermee aan de hand?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hallo,
Uw eerste topic, dus : dit is een openbaar Ziggo forum, waar Ziggo klanten elkaar proberen te helpen. Tevens komen Ziggo moderators/medewerkers ( zij hebben “_Ziggo” achter hun naam staan ) om de zoveel tijd langs in ieder topic. Zij hebben t.o.v. de helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo-systeem inkijken.
Google: “…. Ga naar MENU→Instellingen→Productinformatie en type vervolgens 1234 in, negeer het stopteken dat wordt getoond bij de eerste cijfers. Als het goed is verschijnt hierna de huidige pincode ….”
In de handleiding staat inderdaad 0000. Werkt dat niet, dan zou u een reset moeten uitvoeren, maar of dan alle opnames bewaard blijven, dat weet ik niet.
Bedankt, Ik ga dit proberen. Ik laat weten of het gelukt is.
Groet.
Maik
MENU→Instellingen→Productinformatie
ik kan erna niks doen geen code of watsan ook
Standaard instellingen herstellen gaat ook niet vraagt weer om pincode en reageert ook niet daarop
maik81 wrote:MENU→Instellingen→Productinformatie
ik kan erna niks doen geen code of watsan ook
Helaas.
Misschien hebben anderen nog een idee?
Misschien toch een reset, maar dan moet u zelf uitzoeken ( Google’n ) of uw opnames gevaar lopen.
Suc6.
Ik had nog een ci module is opgelost nu
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.